Skip to main content

goededag ik zit hier bij bekenden en hun hebben na de grote interactieve tv update een heel langzaam tv menu gekregen hun hopen op een snelle update dat dit opgelost wordt ik zet dit hier even neer namens hun

mvg PatrickĀ 

Hoi Patrick en welkom op het forum! We hebben inderdaad meer berichten gekregen dat ontvangers trager zijn geworden na de update en de ontwikkelaars zijn hiervan op de hoogte. Ik raad je bekenden aan om eenĀ resetĀ (stap 2) van de ontvanger uit te voeren. Hopelijk loopt alles daarna soepeler. Zo niet, dan is het inderdaad wachten op de volgende update.


Na een zoektocht op de -Ā  waardeloze -Ā  klantenservice wizzards kom ik hier uit. Waarom is get onmogelijk een contact telefoonnummer of emailadres in te vullen?Ā 

Ā 

Anyway: Wij hadden altijd naar volle tevredenheid interactieve tv van telfort. Werkte vlot, opnemen goed, duidelijk menu. Het nieuwe menu is niet vooruit te branden. De gids laden duurt enkele seconden. Het kastje is inmiddels een tijdje oud, misschien tijd voor een nieuw, sneller kastje?Ā 


Iedereen heeft momenteel last van ietwat vertraging. We zullen gewoon geduld moeten hebben totdat de programmeurs daar wat aan gedaan hebben.


Reageer