Skip to main content

Weet iemand waarom mijn TV vaak bibbert dat komt Alleen meestal also ik gestreamt heb hoe Los ik dat op.

 

Klopt het dat Jullie ook last van Biberent Beeld krijgen vaak KPN zegt dat de Technische Dienst het oplost het kan aan de Ontvanger liggen maar ik heb er een zwaar hoofd in.

 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic hierover


Hoi @Jolanda., welkom op ons forum! Dat hoort natuurlijk gewoon goed te gaan. Wat voor TV heb je? Wat je beschrijft klinkt alsof er iets van een beeldverbeteraar het beeld vervormt. Kun je eens kijken of je die uit kunt zetten?
Bij LG TV's is dit Tru-motion en bij Samsung TV's Auto Motion Plus


Ik heb een Samsung TV maar KPN zou er mee bezig zijn ze zeggen dat er een storing zit in de Ontvanger de Technische Dienst is er mee bezig en dat het de eerste week van Februari klaar moet zijn maar het kan ook zijn daar er veel mensen Streamt heet gebeurd voornamelijk alleen S.Avonds laat naar 23.00 maar dat is toch onzin dan zou je S.Avonds niet kunnen kijken als ik gewoon TV kijk gaat het prima maar het gebeurd alleen als ik Streamt daarnaar als ik het terug wil zetten naar de gewonen TV Kanaal Maandag in de middag heb ik Twee Soaps gestreamt had ik geen last maar gisteren avond om 22.30 daarnaast begon het wel te Bibberen.


@Jolanda. 

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze met de Experiabox of Box12 (KPN router modem) verbonden?

 

Ik denk dat het probleem in je tv zit.

Zet alle beeldverbeteraars in je tv uit.

 

Wij kijken streamingdiensten altijd via de app op de Smart tv.

Kan je eens met de ab van de tv op de Smart tv kijken naar YouTube of zo? 

Wat zie je dan? 


Ik zei al de TV werk goed geen last van alleen als ik streamt naar de TV het is verbonden met de Wifi Modem via Ethernet Kabel ze werken alleen met de Ethernet Kabel via Wifi.


Ik zei al de TV werk goed geen last van alleen als ik streamt naar de TV het is verbonden met de Wifi Modem via Ethernet Kabel ze werken alleen met de Ethernet Kabel via Wifi.

 

De instellingen kan je per soort (ingang, tv apps, etc.) instellen.

Zet, beste voor alle kanalen, de beeldverbeteraars zo laag mogelijk. 


Wat is Beeldverbeteraar.


Dat zijn instellingen van de tv zelf.


Hallo ik heb Donderdag JL KPN Gebeld omdat mijn TV Flikkerde die Man zei ligt meestal aan de Verbinding dus ik heb vandaag een Nieuwe Modem Gekregen ik denk dat is het maar helaas hij begint weer de Bibberen even gaat het goed voor een half uurtje hooguit een uur dan begint het weer maar ja KPN stuurd geen Monteur is er eigenlijk wel een Monteur aanwezig maar iemand zei daarvoor dat er geen Monteur hoef te komen maar het kost ons wel geld aan de Abonnement maar ze doen niks daar word niet over gepraat de moet wat gedaan worden.

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic


Waarom zou het aan kpn liggen. Klinkt meer als defecte televisie zelf.

Oude televisie?

 

Admin: meeverplaatst


Kun je even een andere bron er op proberen @Jolanda. 
B.v. een dvd of een spelcomputer?
En zien of hij dan nog bibbert, zo ja dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de TV zoals @PeterG  ook al zegt.
Als je een KPN monteur laat komen en het ligt aan je TV dan zul je kosten krijgen en is nog je TV niet hersteld.
Dus eerst even zekerheid vaststellen.

Admin: meeverplaatst


TV is goed want dan doet het weer een uur en dan bibbert het weer als het aan de TV ligt dan bibbert het de hele avond maar dat doet hij niet hij doet het even dan weer bibberen Peter.


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


TV is goed want dan doet het weer een uur en dan bibbert het weer als het aan de TV ligt dan bibbert het de hele avond maar dat doet hij niet hij doet het even dan weer bibberen Peter.


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

 

Dit kan aan de beeldverbeteraars van de tv zelf liggen.

Zet die in de tv met de ab van de tv uit of zo laag mogelijk.

 

Als je de Arris 5202 hebt, zet dan HDR uit of op automatisch. 


Hoi @Jolanda., zoals je kunt lezen denken we graag even met je mee maar het lijkt iets in je TV of instellingen te zijn.

Ik wil je vragen het in dit topic te houden en hier niet steeds een nieuw topic voor aan te maken.


@Jolanda. ben je er nog uit gekomen?