Skip to main content
Beantwoord

last van een erg trage decoder

  • January 10, 2021
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Sedert enige tijd heb ik last van een erg trage decoder. Soms moet ik minutenlang wachten voordat de menustructuur van de interactieve TV eindelijk reageert. Ik heb op internet gelezen dat dit een bekend probleem is, maar wanneer wordt het opgelost. Ik vind nl. dat ik voor een maandelijks termijnbedrag van 90 euro wel wat meer service mag verwachten. Ik gebruik voor de interactieve TV een Motorola decoder ,type 1853.

Help ons !!!

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @Thomas-1954, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. De situatie rondom de trage tv-ontvangers is inderdaad bekend bij ons. In dit topic vind je hier meer informatie over: KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu.

Als je nog een Motorola tv-ontvanger hebt dan kun je deze eenvoudig online omruilen voor een nieuwe tv-ontvanger. Deze heeft meer opties dan de Motorola tv-ontvanger. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • January 18, 2021

Hi @Thomas-1954, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. De situatie rondom de trage tv-ontvangers is inderdaad bekend bij ons. In dit topic vind je hier meer informatie over: KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu.

Als je nog een Motorola tv-ontvanger hebt dan kun je deze eenvoudig online omruilen voor een nieuwe tv-ontvanger. Deze heeft meer opties dan de Motorola tv-ontvanger. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!