Skip to main content

heb al een 6 maanden foutcode oplossingen samen telefonisch met de storingsdienst verholpen, maar ik leg de tel neer en heb ik dezelfde storing weer ga alle adviezen als codes , ontvanger uitschakelen, modem kpn box 12 stoomloos maken de ontvanger HDMI  Hmb 2260 stroomloos maken en na een half uur tot een anderhalf uur weer hetzelde probleem.

Ik heb  steeds weer getelefooneerd en nog steeds weer dezelfde problemen kan het zijn dat de Tv ontvanger HMB 2260 Nr J407067735 het probleem is. Heb er inmiddels genoeg voorgedaan H Luchies

 

Welke foutcode krijgt u?

 

Hoe is de Acadyan HMB2260 verbonden met de Experiabox of Box12? (wat zit daar allemaal tussen)


Het is handig om te vermelden welke foutcode je krijgt 😉.  Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


Hoi @219, welkom hier! Vervelend dat je steeds een foutcode hebt. Fijn dat je al verteld hebt wat je zelf al geprobeerd hebt om het op te lossen. Maar om verder met je mee te denken hebben we toch nog wat meer informatie nodig.

 

Welke foutcode krijgt u?

Hoe is de Acadyan HMB2260 verbonden met de Experiabox of Box12? (wat zit daar allemaal tussen)

 

Als je deze vragen kunt beantwoorden, kunnen we je vast een stuk verder helpen :)