Skip to main content
Beantwoord

Last van krakend geluid op NPO2, via optisch aangesloten stereoset

• February 27, 2022
  • 5 reacties
  • 121 keer bekeken

Net ook last van krakend geluid op NPO2  dannyswereld om 21:16 uur. Ik kijk met stereo geluid via optische kabel van tv-kastje naar stereoset

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Goedemiddag! 
Het eerder genoemde RTL4 topic is/was een probleem bij de aanlevering, specifiek bij RTL4. Blijf voorbeelden daarvan vooral melden daar.

Ervaren jullie deze problemen nog steeds?
Hebben jullie allemaal het geluid via een stereoset aangesloten met optische op de TV ontvanger? :sweat_smile:
Kunnen jullie het ook eens proberen zonder? Of met de stereoset aangesloten op de TV?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Nieuwkomer
  • February 27, 2022

Ik heb precies hetzelfde probleem alleen op NPO2. Al een paar keer deze week. 
Nieuwsuur bijna niet te kijken door het gekraak in het geluid. 
Kastje als gereset maar maakt niks uit. 
Wat is hier het probleem? 

• Nieuwkomer
  • February 28, 2022

Precies hetzelfde hier: krakend geluid zowel live als Replay alleen op NPO2 (niet op NPO1 en NPO3). Als ik schakel naar Ziggo op dezelfde TV, werkt geluid NPO2 prima….

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemiddag! 
Het eerder genoemde RTL4 topic is/was een probleem bij de aanlevering, specifiek bij RTL4. Blijf voorbeelden daarvan vooral melden daar.

Ervaren jullie deze problemen nog steeds?
Hebben jullie allemaal het geluid via een stereoset aangesloten met optische op de TV ontvanger? :sweat_smile:
Kunnen jullie het ook eens proberen zonder? Of met de stereoset aangesloten op de TV?

• Nieuwkomer
  • March 2, 2022

Thomas, problemen zijn er soms, ook niet steeds NPO2. En ik heb gewoon geluid van de TV (geen aparte geluidsset) dus alles komt direct via de HDMI van de box naar de TV. 

• Nieuwkomer
  • March 8, 2022

Hoi Thomas, met een goede update van de software van de tv ontvanger is het probleem vooralsnog opgelost.