Skip to main content

Beste Bart,

Het lijkt een beetje op het probleem wat in dit topic omschreven staat.

Ik heb hier last van de dat het beeld regelmatig eventjes stilstaat. En dan is het bij mij vooral op de Talpa zenders. Als ik opnames van die zenders afspeel heb ik er geen last van. In dat topic wordt gezegd dat het bij een externe partij zou liggen.

Hier speelt het probleem al een aantal maanden en is niet weggeweest.

Ik heb de Vip 5202 die rechtstreeks is aangesloten op de experiabox V10 met een netwerkkabel.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @Dreetje Welkom hier! Zoals je ziet heb ik een eigen topic voor je aangemaakt. Zeker niet omdat je niet mag reageren, maar willen topics zo overzichtelijk mogelijk en houden iedereen goed helpen. Leden van community kunnen je wellicht al op weg helpen en wellicht heb je zelf al wel de nodige informatie gevonden op het Forum. Binnen enkele dagen zal een moderator (ik of een collega) zich hier melden! 


Hi @Dreetje, welkom op het forum. 

Kun je ook iets specifieker aangeven welke zenders dit zijn? Komt dit altijd voor of op bepaalde tijdstippen? Als het alleen Talpa zenders zijn zou het inderdaad best aan de aanvoer kunnen liggen, dat probleem is inmiddels in Hilversum aangekaart en ze zijn er mee bezig. 

Ik hoor graag van je.


Hi @Dreetje, welkom op het forum. 

Kun je ook iets specifieker aangeven welke zenders dit zijn? Komt dit altijd voor of op bepaalde tijdstippen? Als het alleen Talpa zenders zijn zou het inderdaad best aan de aanvoer kunnen liggen, dat probleem is inmiddels in Hilversum aangekaart en ze zijn er mee bezig. 

Ik hoor graag van je.

@Alex_P 

Het gaat bij mij echt om de Talpa zenders waar ik dit probleem ervaar. Ik had deze reactie dan ook gegeven in een ander topic waar het probleem hetzelfde leek. Maar er is toen door een admin een nieuw topic van gemaakt. Ik weet dat het probleem ergens in de aanvoer naar jullie toe zit. Maar ik moet wel zeggen dat het erg lang duurt voordat het opgelost is.


Reageer