Skip to main content

Ik heb een defect tv kastje. hij slaat steeds vast en als je alles gereset hebt duurt het een uur voordat je tv hebt. dan slaat ie weer uit en kun je opnieuw beginnen. Ik zou graag een nieuwe willen. mvg Ingrid

*Admin: afgesplitst van originele topic

Ik heb een defect tv kastje. hij slaat steeds vast en als je alles gereset hebt duurt het een uur voordat je tv hebt. dan slaat ie weer uit en kun je opnieuw beginnen. Ik zou graag een nieuwe willen. mvg Ingrid

Welk type ontvanger heb je @Ingrid 1968 ?


Welkom bij ons op het forum @Ingrid 1968. Een uur is wel erg lang voordat je weer kunt kijken nadat je 'm hebt gereset! Net als Martijn ben ik ook benieuwd welk type tv-ontvanger je hebt en ik ben ook benieuwd hoe je deze hebt aangesloten op het modem. Is dat met een draadloze verbindingsset of met een directe kabel? Om met je mee te kunnen kijken kan je ook je forumprofiel volledig invullen en een seintje geven dat je dat hebt gedaan.

Voor zulke dingen kan het ook handig zijn om telefonisch contact met ons op te nemen (0800-0402) of via de chat. Dat zijn snellere wegen en als het tv kijken zo moeizaam gaat kan ik me voorstellen dat je liever snel een nieuwe hebt.