Skip to main content

Met de nieuwe layout van opgeslagen/.opnames worden de geplande opnames in omgekeerde volgorde getoond, de eerstkomende opname staat laatst. Ben niet onder de indruk van de nieuwe layout, de vorige layou,t lijn per opname in chronologische volgorde was compacter en overzichtelijker en dus vele malen beter.

Welom op het forum @gjmdirkse! Als ik zelf mijn opnames open dan zie ik dat de meest recente opname vooraan staan. Wat ik van begrijp is dat de wens is als eerst de oudste opname te zien?


Welom op het forum @gjmdirkse! Als ik zelf mijn opnames open dan zie ik dat de meest recente opname vooraan staan. Wat ik van begrijp is dat de wens is als eerst de oudste opname te zien?

@Bram_  Wat @gjmdirkse bedoelt, is de lijst van Geplande Opnames. Hij heeft gelijk dat de volgorde van die lijst anders is dan op de tv-ontvanger en ook anders dan in de app. Inconsistent dus en daarom onlogisch.


@Katana321 heel erg bedankt voor de verduidelijking. Ik moet heel even kijken of ik dit ergens kan uitzetten. Er zal vast een reden zijn waarom hier voor gekozen is door KPN maar ik zie waarom je het anders zou willen. Gezien dit niet iets is waar ik verwacht op de korte termijn verandering in te kunnen brengen ga ik wel de vraag sluiten. Mochten er opnames verdwijnen of een andere storing zijn dan staan we uiteraard voor je klaar!