Skip to main content

Omdat dit topic “afstandsbediening” heet wil ik ons forum niet vervuilen om nog een topic “afstandsbediening” aan te maken, dus plaats ik mijn vraag hier.

 

Ik heb deze afstandsbediening:

Er zijn 3 ledjes naast de TV knop, de ene is groen, de andere is rood, het derde ledje heb ik naar mijn weten nog nooit gezien.

 

Als ik de afstandsbediening gebruik brandt het groene ledje bij bijna alle functies; maar bij de volgende opdrachten brandt het ledje rood: Volume+mute. TV en HDMI.

 

Ik heb een Sony TV en mijn afstandsbediening heb ik hieraan gekoppeld.

 

Uiteraard wil ik dit topic niet van Aytmara kapen, dus ik dacht, omdat dit topic “afstandsbediening” heet, kan ik het beter hier plaatsen, omdat ik anders het forum vervuil.

 

Ok, nou mijn vraag: waarom brandt het ledje rood bij bovengenoemde fucties?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes,

D-box

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt 

Hallo @D-box 

in de handleiding van de afstandsbediening staat letterlijk:

Controlelampje:

Groen = je bedient je tv-ontvanger

Rood  = je bedient je tv-toestel


@JanD 

Hoi man,

Heb ik dan mijn TV niet goed gekoppeld?

Groetjes,

D-box


Hallo @D-box , dat weet ik natuurlijk niet maar je kunt de KPN AB gewoon proberen opnieuw aan te melden.

Met de KPN AB kun je de basishandelingen op je tv-toestel bedienen, aan/uit - harder/zachter/dempen en bron kiezen, dan licht de rode led op.

Voor alle andere taken die via de decoder lopen licht de groene led op.

 


Hoi @JanD 

Hartelijk dank voor je antwoord,

maar ik snap nogsteeds niet waarom ik niet alles goed kan koppelen.

 

Groetjes man,

D-box


Hallo @D-box , wat werkt er niet volgens jou? De KPN AB neemt maar een paar taken van de AB van je tv toestel over zoals ik eerder noemde, meer niet.

 


Hoi @JanD 

Ik snap het nu.

Hartelijk dank voor je berichten.

 

Groetjes,

D-box


Reageer