Skip to main content

Wat is er aan de hand?

De NPO heeft een aanpassing gedaan in het seizoensnummer van de huidige serie van Beste Zangers. Dit is ingegaan per aflevering 7.

Dit betekent dat lopende serieopnames niet meer automatisch aflevering 7 en verder opnemen.

Vanmorgen hebben wij ook, op de tv+ ontvangers, een bericht gestuurd naar alle klanten waarvan wij zien dat zij een serieopname van de Beste Zangers hebben lopen. 

 

Wat moet ik doen?

Heb je een serieopname van de Beste Zangers actief, dan zul je deze opnieuw moeten inplannen vanaf de eerstvolgende aflevering. Deze staat gepland op 14 oktober op NPO 1 om 20:28.

 

Aflevering 6 van 7 oktober is ook niet opgenomen, wat nu?

Probeer of de opname er wel is via online tv in de app of op tv.kpn.com.

Daarnaast kun je deze aflevering op dit moment nog terugkijken via de gids op de ontvanger.

Verder zijn alle afleveringen van Beste Zangers ook via NPO Start terug te kijken.

“De NPO heeft een aanpassing gedaan in het seizoensnummer van de huidige serie van Beste Zangers”

En bij KPN zijn de technici zo slecht dat ze niet iets kunnen verzinnen om het alsnog goed te laten gaan?

Daarnaast lees ik per toeval dit bericht! Gewoon een e-mail sturen wellicht ene optie? Voor alle andere onzin weten ze mij ook te vinden!!


@KLeine_Heino We hebben ook een bericht gestuurd naar mensen met KPN TV+ ontvanger met een dergelijke opname. Herstel was helaas niet mogelijk en het versturen van een e-mail ook niet vrees ik. Fijn dat je dan toch het topic hebt weten te vinden!


Ik heb niks gedaan met de serieopname van vorige week en Afl. A6 werd al gewijzigd naar S16 ipv S12 en werd netjes bij de andere opnames gezet.

En de aflevering van gisteren wordt apart gezet. Het is een beetje raar dat 2 afleveringen van S16 niet bij mekaar gezet worden. Geef Afl. A7 dezelfde ID code zodat ze bij mekaar staan net als Afl. A6.

Ik heb hier ook geen melding over gehad op de TV+ box.

 


Bij aflevering 6 is de titel wel aangepast, waardoor je dan S16 ziet staan, maar is het onderliggende ID nog dezelfde. Waardoor hij wel bij aflevering 1 t/m 5 blijft staan. Vanaf aflevering 7 is dat ID anders. Dat is niet iets waar wij wat aan kunnen doen. Wij krijgen het op die manier aangeleverd. En we kunnen, helaas, niet twee verschillende ID's koppelen zodat het samengaat.

 

Betreffende het bericht: we hebben pas sinds kort de mogelijkheid om op deze manier berichten te sturen naar TV+ gebruikers. Kan zijn dat er iets is misgegaan bij het versturen, of al bij het maken van de klantselectie die het bericht moest hebben. We kijken natuurlijk achter de schermen mee om te zien hoe dit is gegaan en wat we daarin in de toekomst kunnen verbeteren :)