Skip to main content
Vraag

levering Arris vip2952

  • January 19, 2021
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Vorig jaar heb ik de tweede tv ontvanger teruggestuurd (Arris 5202) 

Vorige week gebeld dat ik de teruggestuurde ontvanger weer nodig heb. Krijg nu een Arris VIP 2952 zonder afstandsbediening.

waarom niet wordt gewoon niet de Arris5202 geleverd?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 26, 2021

Hi @MMaas. Op het moment dat je een bestelling plaatst krijg je apparatuur die past bij het abonnement. Daarbij wordt gekeken naar de beschikbare voorraad. Wel zou ik je nog willen vragen of je gebruik maakt van het 4K pakket van KPN.


  • Auteur
  • Topper
  • January 26, 2021

Hoe kom ik er achter of ik een 4K pakket heb?


  • Auteur
  • Topper
  • January 26, 2021

Heb wel de 4K ontvanger maar niet het pakket.

dit schijnt niet echt een aanvulling te zijn 


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 27, 2021

Je kan zien of je gebruik maakt van het 4K pakket door in je MijnKPN te kijken. Wel is het dus zo dat 4K ontvangers gegarandeerd worden geleverd op het moment dat je het 4K pakket aan hebt staan in de MijnKPN.