Skip to main content

Hallo, Ik heb vandaag mijn bestelling voor ons nieuwe abonnement binnengekregen. Maar………...het is niet compleet. Er zit 1 tv-ontvanger in de doos en ik heb er toch degelijk 2 besteld, Het bestelnummer is ARMOR2155365. Wanneer ontvang ik de tweede??

Groet.

Harrie 

@harrievandersteen Hallo Harrie, welkom op het forum! 

Natuurlijk niet handig dat je maar 1 ontvanger binnen krijgt terwijl je 2 hebt besteld. Ik controleer graag voor je hoe dit zit en wat ik voor je kan doen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of ik het voor je kan oplossen! 


Heb ik ingevuld voor zover mogelijk. 

Ik ben qua tv-vaste tel-internet nieuwe klant bij kpn.

Mobiel al jaren.

 

Ik hoor het graag


@harrievandersteen Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb een verzoek richting mijn collega's van de logistieke afdeling gedaan. Zij zullen normaal gesproken de tv ontvanger nasturen! 


Perfect, dank je wel!!

Ik wacht het even af en laat het je nog weten


Beste Rutger,

De tv ontvanger is bonnen. Top.

Nu het NT Kastje nog en de monteur en we kunnen aan de slag.


Vandaag mijn bestelling binnen gekregen voor de omzetting van mijn gewone kpn abonnement naar een kpn hussel abonnement. De bestelling bestond uit, de fritz box en twee tv decoders. De fritz box is binnen, maar de decoders zaten er niet bij. Het zouden de nieuwe decoders worden. Hiervoor ben ik overgestapt omdat ik binnenkort het plan heb om over te stappen op een 4 K televisie en deze decoders zouden hiervoor geschikt zijn.


Heeft u ook een 4k abbonement genomen? Zo nee, dan blijven de huidige kastjes bij u thuis staan. De nieuwe router is wel opgestuurd omdat u hier ook voor gaat betalen.


Nee, nog geen 4K abonnement, wilde ik doen als daadwerkelijk de televisie er is. Ik ga nu wel betalen voor twee ontvangers, totaal 25€. Als de “oude” decoders blijven neem ik aan dat er dan niet betaald hoeft te worden ?


25 euro voor twee ontvangers? Hoe is uw abbonement opgesteld? Wat zijn de prijzen van de verschillende diensten?


U oude abbonement is omgezet en daarom betaald u niet meer voor de oude kastjes. Omdat het een omzetting is van het abbonement, hoeft u de oude niet in te leveren en gebruikt u deze verder bij u Hussel abbonement. Als je 4k afneemt voor 2.50 euro extra per maand, dan krijg je de nieuwste kastjes en gaan de oude retour. Alleen die 25 euro klinkt mij wat gek.


Sorry,  foutje, is 15€. Maar moet dit wel gaan betalen volgens de bijgeleverde rekening via de mail.


In het oude pakket zat de tv in de prijs inbegrepen en bij hussel betaald u per product. Als je het abbonement omzet en dezelfde diensten hebt afgenomen zal de eindprijs ongeveer gelijk zijn.

 

Voorbeeld (prijzen kloppen niet helemaal)

Ik had een Alles in 1 pakker voor 80 euro en met Hussel betaal ik 82 euro. Ik heb nu wel extra snelheid voor 2 euro meer bij een hussel abbonement.

 

​​​​​​In uw contract kunt u zien welke diensten u krijgt en wat de prijs hiervoor is. Spotify is bijvoorbeeld 9.99 euro en een telefoonnummer 2 euro. Wil je geen vaste telefoon dan kan je weet twee euro besparen terwijl je dit in je oude pakket niet kon uitschakelen.


Sorry,  foutje, is 15€. Maar moet dit wel gaan betalen volgens de bijgeleverde rekening via de mail.

Dat is dus 10 euro voor TV en 5 euro voor de 2de ontvanger. Daar betaalde u vroeger uiteraard ook gewoon voor. Maar vroeger zaten de 2 ontvangers gewoon bij de pakketprijs in. Bij Hussel staat alles uitgesplitst. Daardoor ziet u het nu apart op de factuur staan.


 

Volgens het lijstje zou ik twee HD ontvangers inleveren en twee interactieve ontvangers hiervoor terug krijgen, vandaar de 15€. Maar misschien is dit onderwerp niet helemaal geschikt voor dit forum. kan misschien beter bellen van de week.


De namen zijn anders maar het gaat om het zelfde product. Ik denk dat onze informatie zo wel correct is. Wanneer u een profiel volledig invult op het forum, geeft u medewerkers toegang tot u dossier en kunnen zij het nodige bevestigen. Voor nu kunt u de huidige ontvangers blijven gebruiken. Als u 4k gaat afnemen krijgt u nieuwe toegestuurd die 4k aankunnen.


Oke, dank voor de info zover en uw medewerking.