Skip to main content

ik heb mijn kpn abonnement verlengd .

nadat ik eerst had opgezegd belde kpn mij waarom ik dat gedaan had  of ik niet bij kpn wou blijven .   mijn antwoord punt 1 u bent te duur en ik haal mijn beloofde internet snelheid niet haalde punt 2 ik heb bij de andere aanbieder (ziggo) een beter aanbod gekregen  meer voor minder .

na een goed gesprek afgesproken met de medewerker die aangaf dat ik mijn internet snelheid niet haalde kwam volgens hem door het sterk verouderde modem en dat daar een nieuw voor kwam dan (experiabox heb ik van ongeveer 13 jaar oud )

ik zou ook 3 tv ontvangers krijgen ,ik had er al 2 maar dat is ook oldtimer waardig spul dus 3 ontvangers nieuw een nieuw modem en dan zou ook nog eens alles netjes worden weg gewerkt                              ik krijg vandaag mijn pakket van kpn binnen      maar ik heb maar een ontvanger gekregen  geen monteur en geen modem    zo van zoekt u het maar uit   

en klantenservice niet bereikbaar ja na17 min wachttijd  wordt verbindingverbroken                                                         

 

 

 

Dat klinkt inderdaad niet goed @chris196. Ik zie dat er ondertussen nieuwe apparatuur is gestuurd vanuit de klantenservice. Zijn hiermee de diensten verbeterd?


Nee ik mis nu nog 2 ontvangers


Nog steeds geen ontvangers gekregen  5 keer gebeld ondertussen en elke keer zou het geregeld worden  ik wacht nog deze week anders ga ik alsnog over naar ziggo  op mijn rekening staan 3 tv ontvangers en ik heb er maar 1  ben het nu zat  🤬


Ik zie dat er een aanvraag voor apparatuur is gedaan door collega's. Ik heb even gekeken naar de doorlooptijd daarvan. Die zou voor vandaag zijn. Om die reden heb ik nogmaals een aanvraag gedaan. Zou je voor de zekerheid nog kunnen laten weten of je vandaag of morgen hier bericht over krijgt op je mobiele nummer?


Zal ik doen ik wacht zo als ik al zei deze week nog


Nog steeds geen tv ontvangers gekregen ook geen bericht van een bevestiging van levering het lijkt wel of ik voor niets bel elke keer er word elke keer beloofd dat ik ook een bevestiging krijg dat er een order voor bestelling is maar ik heb nog steeds niets wel betaal ik al voor de ontvangers  ra ra hoe kan dit  ik wacht al vanaf 8 december


na veel wachten en beloftes van kpn nu na 2 maanden betaald te hebben voor 3 ontvangers

nog steeds maar 2 geleverd ik vraag mij af waar kpn mee bezig is tijd dat er nu eens echt actie komt dacht ik zo


na veel wachten en beloftes van kpn nu na 2 maanden betaald te hebben voor 3 ontvangers

nog steeds maar 2 geleverd ik vraag mij af waar kpn mee bezig is tijd dat er nu eens echt actie komt dacht ik zo of kan de post mij niet meer vinden   heb nu al 11 keer gebeld  en ben het nu ZAT

 

Admin: naar je bestaande topic verplaatst


@chris196 ik zie dat er ook contact is opgenomen en daar wederom een aanvraag is gedaan. Ik zou je willen vragen om te kiezen voor de manier van contact die je het fijnst vindt. Ik wil je graag helpen bij het oplossen maar op het moment dat er een aanvraag wordt gedaan via de telefoon is het voor mij niet mogelijk om nog een te doen. Dus als je de voorkeur geeft aan telefonisch contact zou ik je willen vragen de updates via de telefoon te blijven krijgen. Mocht je liever via het forum oplossen hoor ik dat graag van je. 


Ik heb al 11 keer gebeld ben dr nu klaar mee  bellen helpt niet dus heb vandaag ook weer de maandelijkse factor ontvangen en daar staat wederom op dat ik voor 3 ontvangers betaal dus ik betaal nu al 4 maanden 5 euro voor  iets wat ik niet heb   En daar zou ik ook nu dan  ook een teruggaaf ontvangen eveneens een vergoeding voor de bel kosten  ik kom op een mooi bedrag van een maand niks betalen dit voor 4 maanden 5 euro  belkosten en nog erger de ergernis  van alles                                           gr mr CHJ Van Der Spank 


In dat geval ga ik het hier verder oppakken. Wel zie ik dat er op dit moment 3 ontvangers geregistreerd staan. Zou je in het persoonlijke opmerkingen veld van je profiel de serienummers van de 2 aanwezige ontvangers kunnen noteren? Dan kan ik daarop gelijk actie ondernemen. 


ik heb maar 2 ontvangers  gekregen   ik weet niet hoe u 3 ontvangers geregistreerd ziet  en nu moet ik gaan bewijzen dat ik dr maar 2 heb 

das fraai ook dat nog fotos van serinummers   in bijgevoegde link

nog niks ontvangen dus 

 

 


@chris196 ik kan helaas deze bestanden niet downloaden. Het enige dat ik nodig heb is de 2 serienummers. Als je in het menu van de TV ontvanger naar “instellingen” gaat en dan naar “informatie” staat het bij serienummer een serie letters en cijfers die zal beginnen met een “J” of een “M. Zodra ik deze twee nummers heb kan ik gelijk de derde ontvanger sturen. Wel wil ik excuus aanbieden voor de vertraging waarmee dit gaat. Ik snap dat het frustrerend moet zijn. Echter op het moment dat ik een ontvanger stuur en het maximale aantal ontvangers dat geregistreerd staat zal deze niet geregistreerd kunnen worden. Wat ik wil hiermee wil voorkomen is dat je straks een ontvanger in huis hebt en deze niet werkend gemaakt kan worden zonder verder contact. Ik hoop dus met deze stappen het in 1 keer op te kunnen lossen zodat het hierna goed is. 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


M11541TN2379  ENM11739TN0597 dat zijn de serinummers


Een nieuwe ontvanger is onderweg. Je krijgt van ons bevestiging zodra deze daar is! :relaxed:


de ontvanger is er nu eindelijk na  4 maanden   nu nog het vraagstuk hoe gaan we dit oplossen 

4 maanden betaald voor iets wat ik niet heb 

veel ergernis  tot ook weer de levering die ik op moest gaan halen bij postkantoor 

ik had gebeld omdat ik geen omdat er in het smsje stond dat ik APPARATUUR moest inleveren ik had niks  om in te leveren in het telefoon gesprek werd mij verzekerd dat ik mijn spullen toch op kon halen  de medewerker van kpn die ik sprak zou dit doorgeven  

vervolgens kom ik 6 uur later op post kantoor en vraagt men mij om oude apparatuur anders krijgt u niets mee  werd mij verteld   na veel praten van mijn kant  gaf men toch de ontvanger mee 

maar ik vraag mij dan af  waarom bellen met kpn als men hun afspraak niet na komt 

 

nu het vraagstuk  vergoeding kosten  4 maanden betaald  voor iets wat er niet is 

talloze telefoontjes die veel tijd kosten elke keer wachten en van ene naar andere afdeling gestuurd worden 

4 keer naar postkantoor  en niet tv kunnen kijken  zo als het hoort met 3 ontvangers 

mijn eigen tijd tel ik hier nu niet mee 

ik verzoek u met een passende oplossing te komen  anders ben ik genoodzaakt om dit via de andere weg van kpn te gaan verhalen 

die rekening was voor kpn  de laatste keer 164506 euro  dus bied mij nu een passende oplossing dan komen we er wel uit

gr mr CHJ van der spank 


@chris196 goed om te horen dat alles binnen is en werkt! Voor verdere afhandeling heb ik je een privébericht gestuurd.


opgelost