Skip to main content

Beste mensen, al weer weken geleden heb ik met KPN telefonisch contact gehad ivm disfunctioneren setup box. Problemen begonnen meteen na de laatste grote software-update. Ik zou een nieuwe setup box geleverd krijgen, maar tot op heden niets gezien. Graag bericht wanneer wij deze tegemoet kunnen zien.

 

groet

 

Gab Franken

Beste Gabriel, op dit forum helpen over het algemeen klanten van KPN elkaar.

Een moderater kijkt wel mee, die is van KPN en kan je misschien verder helpen.

Vul wel je gegevens in je account in.

Of bel KPN of chat met KPN.


Hi Joop,

 

Dank voor je reactie!

 

ik probeerde ook te bellen of een chat te krijgen. Niet te vinden op de website, zo slecht. Vorige keer misschien beter gezocht, maar het zit ver weg gestopt. 
 

voor het forum moet je inloggen, dus ik ga er vanuit dat de moderator mijn gegevens daarom heeft. 
 

voor de goede orde, ik was tot de grote software update ook een favoriete KPN gebruiker. Dat is nu een stuk minder geworden. 
 

gr Gabriel 


Chat staat inderdaad een beetje verstopt.

Zie https://www.kpn.com/service.htm

Klik bijvoorbeeld op TV

Daarna scrol na beneden.

Klik op “ik heb een andere vraag en wil graag contact.

Scrol weer na beneden.

Daar vind je de chat mogelijkheid.


Hi Joop, 

 

ja, via die route kwam ik op dit forum. Inmiddels ook een telefoon nummer gevonden. Wachttijd 10 minuten… dat herinnert me aan de vorige keer. Echt, de service van kpn is serieus danig slechter geworden over de jaren. 
 

fijn te vernemen dat jij nog tevreden bent! Houden zo.

 

gr Gabriël 


10 minuten is heel erg kort.

Lange wachttijden heb je helaas bij alle providers, soms meer dan een uur en dat vind ik echt belachelijk.

Maar chatten is meestal makkelijker, goedkoper en relaxter. 

 


Hi Joop,

 

dank voor het meedenken. Probleem boven water: een maand geleden kreeg ik de toezegging dat ik een nieuwe box zou krijgen. Dat was door gegeven aan de logistieke afdeling maar die weigerde uit te leveren, bijzonder! Daarna had iemand van klantenservice mij moeten benaderen volgens de procedure, maar dat is nooit gebeurd. Ook bijzonder.

de man die ik net aan de lijn had, was voortvarender en heeft mijn huidige box kapot verklaard. Als het goed is heb ik morgen weer een werkend product! Dat is dan wel weer service!

 

groet

 

gabriel

 


Hi @Gabriel Franken. Dank je wel voor jouw bericht.  Ik ben blij om te lezen dat je contact hebt gehad met een collega en dat deze vervolgstappen heeft uitgezet om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Als ik hierin nog iets voor jou kan betekenen, trek gerust aan de bel! Zou je in dat geval ook jouw profiel volledig in kunnen vullen en hier een seintje van kunnen geven? Met deze gegevens, kan ik jouw dossier erbij pakken en kan ik verder voor je aan de slag!


Hi Ron,

 

morgen ga ik mijn nieuwe setup box ophalen; probleem dus voorlopig opgelost. Profiel heb ik voor zover ik de gegevens heb, aangevuld.

 

groet

 

gab


Dank je wel voor de update. @Gabriel Franken. Is het gelukt om de tv-ontvanger om te ruilen en heeft deze het probleem wat je ervoer ook opgelost? Ik hoor het graag van je!


Hi Ron,

 

ja, ik heb een nieuwe box die het vlekkeloos doet! 
 

groet

 

gab


Reageer