Skip to main content

Ik ben klant geworden bij KPN. 

Bij het aansluiten kwam er na een tijd achter dat mijn TV ontvanger niet kan updaten.
Na lang in de wacht te hebben gestaan bij de klantenservice iemand gesproken.
Ze ging het doormeten, tijdje later verbinding verbroken. Kon ik weer opnieuw bellen.
Al met al 1,5uur.
De mevrouw die ik toen aan lijn had gaf na wat onderzoek aan dat het een bekend probleem is, er is een serie ontvangers waarbij dit probleem is. 
Nu heb ik een nieuwe gekregen. Moest deze ophalen bij servicepoint. 

Ik vind het niet klantvriendelijk om apparaten rond te sturen waarvan men weet dat ze niet werken en de klant met de problemen op te zadelen.

Ik hoop dat kpn dit goed compenseert (niet alleen de dagen dat ik geen tv heb gehad, ik ben hier namelijk best een tijd zoet mee geweest).

Johan
 

Het verbaast me toch iedere keer weer wat medewerkers van de klantenservice soms vertellen.  Natuurlijk gaat kpn geen appartuur uitleveren als ze weten dat updaten niet gaat. Die is gewoon kapot geweest. Kan gebeuren. 


@Johan G 

 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

En wat zijn de problemen? 


Dat is natuurlijk een vervelende ervaring, we sturen uiteraard niet bewust defecte ontvangers op maar dat kan soms voorkomen helaas. Het is geen volledig alternatief maar je kan in dit soort situaties dan ook via iTV Online tv kijken als tijdelijk alternatief. Dat kun je dan eventueel ook casten naar de tv. Heb je nieuwe ontvanger inmiddels in gebruik? Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!