Skip to main content

Mijn schoon ouders zijn sinds kort verhuisd. Naar het verzorging tehuis Oostermarke in Emmen.   Blijkbaar kan daar alleen door KPN geleverd worden.   Nu wordt het tv pakket niet geleverd.   In eerste instantie wordt er 2 week gezegd.  Nu zijn we 4 week verder en nog steeds niks en 44 euro lichter aan telefoon kosten.   Wat wordt er nu gezegd?   Er komt eerst glasvezel dan pas kan het pakket geleverd worden.   Waneer dat ook mag zijn.  Die mensen moeten het dus weken lang zonder tv doen zonder ook maar te weten van hoe en wat.    KPN doe iets.  

Ik hoop dat u die kosten niet heeft gemaakt door het bellen naar de klantenservice want dan heeft u gebruik gemaakt van een duur belbedrijf.  Kpnnr is 0800-0402 En is gratis. Vul uw profiel helemaal in met klantnummer adres van de betreffende in het vak persoonlijke opmerkingen.  Overal waar prive bij staat is alleen te zien voor de medewerker en u zelf. Een medewerker reageert dan vrij snel denk in dit geval.


Mooi aangegeven.  Dat is de KPN winkel.   Tot nu nu hebben die ons niet kunnen helpen.  Als je ze aan de de telefoon krijgt.   


U kunt het beste wachten op een medewerker hier. Die reageert vanzelf. Zij kunnen meer zien en doen dan de telefonische klantenservice.


Welkom op ons KPN Forum @Opaenoma! Excuses voor de late reactie. Het is hier druk! Weken wachten totdat wij glasvezel opleveren, is natuurlijk geen optie. Kun je het postcode, huisnummer en kamernummer van  je schoonouders toevoegen aan je profiel? Dan kunnen wij meekijken. 


Ik zie nog geen ingevulde gegevens @Opaenoma, kunnen jullie onze hulp nog gebruiken of is het inmiddels via een andere weg opgepakt? Hoor het graag!


Het is alweer enige tijd geleden dat je je vraag hier stelde. Helaas hebben we geen reactie meer ontvangen. Mag ik aannemen dat het inmiddels is opgelost of dat je het via een andere weg hebt geregeld? Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag.