Skip to main content

Heb nieuwe TV box aangevraagd, oude moet ik inleveren bij ophaalpunt.
EEA is bevestigd voor 5 januari. Maar ik heb nog niet eens een track-and-trace code ontvangen: denk dan ook dat de spullen nog niet verzonden zijn (en dat zou de verzender 4-5 januari ook wel geweten hebben) Maargoed.
HOE kan ik erachter komen of men mij vergeten is?
Of: wanneer kan ik eea verwachten?
Ja, en dat het druk is bij post-nl, dat wist ik al….

 

gr geert van dijk

 

@geert van het hout Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je je pakket nog niet had ontvangen, heb je deze ondertussen al wel gehad? 

Zo niet, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe dit zit. 


@Rutger_ : ik heb mijn klantprofiel ingevuld. Heb gelukkig geen haast, maar ach, een keer zou het wel fijn zijn als ik die nieuwe TVkast zou kunnen ontvangen.

Hoor graag van u,
Geertvandijk


@geert van het hout Ik zie dat er ondertussen een afspraak is ingepland om de appratuur om te ruilen. Hierover is een e-mail verstuurd. 

Kun je mij laten weten of het omruilen gelukt is? 


:-) nog niet.
Heb dat gisterenavond gedaan, en me gestoord omdat ik VERPLICHT een GSM nummer moet invoeren om een bestelling te doen… maar ik heb geen GSM en ooit word je daar nog voor gearresteerd denk ik….


@geert van het hout Er wordt inderdaad gevraagd om een 06 nummer voor de bevestiging. 

Mocht je nou geen 06 nummer hebben dan zou je hier ook een vast telefoonnummer moeten kunnen invullen, mocht dit niet lukken zou je eventueel een fictief nummer kunnen invullen, om te zorgen dat je in ieder geval verder kunt. 


@Rutger_  nee helaas, nummer vaste lijn accepteert hij niet. (snap niet waarom niet...)

Dus vulde ik maar 06-12345678 in. Hoop wel dat ik daar nu niet iemand mee lastig val...


@geert van het hout Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat er een sms verstuurd wordt als de apparatuur klaar ligt. 

Voor zover bij mij bekend is het ingevulde telefoonnummer niet in gebruik, dus val je er niemand mee lastig! Ik hoop dat het nu lukt met de verstuurde apparatuur! 


Het wordt nu een  farce…
Levering zou vandaag moeten plaatsvinden. Maar als ik een track-and-trace doe op het ordernummer en postcode. lrijg ik de melding:

“Bij de combinatie van door u ingevoerde ordernummer en postcode kunnen wij geen pakket vinden. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw.”

DWZ: de zending is, voor de tweede keer, nog niet eens VERZONDEN.
(hou even in het achterhoofd hoeveel tijd ik er nu in gestopt heb..)

Begin beetje teleurgesteld te raken….. en daardoor schoot me het volgende in herinnering: 
Zakelijk was ons bedrijf/familie meer dan 100 jaar telefonieklant bij KPN en voorgangers. 3 jaar geleden moest er wat veranderd worden, maar dat lukte ondanks urenlang bellen etc steeds maar niet. Ik WILDE helemaal niet weg bij KPN … maar naar een half jaar rommelen kón ik niet anders dan, na meer dan honderd jaar zakelijke klant geweest te zijn, te vertrekken.

Vind dat jammer, 
gr geertvandijk 


de door mij nieuw ingevoerde order 4373977 ?
Ook die is nog nooit verzonden volgens track and trace...
Maar we houden moed!


@geert van het hout Bijzonder dat je deze melding krijgt. De melding die ik zie is dat het pakket klaar ligt bij het servicepunt. 

Heb je een mogelijkheid om te controleren of dit inderdaad het geval zijn, mocht dit niet zo zijn dan gaat er iets mis en ga ik proberen de apparatuur buiten het systeem om te versturen! 


@Rutger_  
betreft order 4336654 en 4373977

Ik heb voor beide orders geen gereedmelding per mail ontvangen.
En als ik voor beide orders inlog op https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/index.jsp 
met de aangegeven postcode 6675AB krijg ik nog steeds de melding:  

“Bij de combinatie van door u ingevoerde ordernummer en postcode kunnen wij geen pakket vinden. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw.”

Kunt u dat ding niet gewoon naar mijn zakelijke adres sturen?
Dat scheelt mij weer wat werk en vooral TIJD!
(heeft mij al veel … TEveel tijd gekost)
 

gr geert van dijk

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


@geert van het hout De melding die ik zie is: 

25 januari 13:54

Zending af te halen bij PostNL-punt

Af te halen vanaf afgelopen maandag om 13:54

Ik zou dus toch willen adviseren om even langs het servicepunt te gaan om te kijken of de apparatuur daar niet gewoon ligt.