Skip to main content

We hebben thuis KPN Interactieve TV. 3 TV's → 1 in woonkamer: bekabeld. De andere 2 respectievelijk op 1e en 2e verdieping altijd aangesloten via KPN-devolo kastje uit stopcontact (prima ontvangst). Sinds 1 jaar in bezit van LG 32LK6100PLB. Deze TV doet het alleen via Wifi. NB De TV-ontvangst via Wifi is prima, maar sinds kort Netflix en daar duurt het streamen soms erg lang (wifi-bereik op zolder is ook niet 100%)

Graag wil ik dat hij ook via de utp-kabel uit KPN-stopcontactkastje functioneert. Maar via de instellingen van de LG TV lukt dit niet. Als ik 'm kanalen laat zoeken dan vindt hij niets.  Doe ik iets fout? Wie kan mij helpen?

Hallo @paul-e , een tv heeft óf een coaxkabel nodig voor tv-ontvangst en dàn moet je dus kanalen zoeken óf een tv-decoder van KPN en dan hoef je geen kanalen te zoeken.

Als de genoemde tv een smart-tv is, is de Netflix-app daar ook op geïnstalleerd en werkt een bekabelde verbinding het beste of de tv-decoder koppelen aan de bewuste tv en Netflix kijken via de KPN tv-decoder.

Ik hoop dat ik zo goed begrepen heb wat je (niet) kunt en wat je wilt.

 

 


Beste @paul-e, welkom! Ben je geholpen met de informatie van @Jan-D? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Ik had m'n vraag wellicht te diffuus / onduidelijk gesteld. Het lukte me niet om de LG TV via HDMI signaal te krijgen. (ik had alleen signaal via Wifi en dat was voor TV prima, maar voor Netflix soms te traag).

Gisteravond er nog eens ingedoken en …. het is me gelukt om de LG ‘af te spelen’ via HDMI.

Mijn vraag/probleem is ‘dus’ opgelost.


Wat goed! Fijn dat je het nog even liet weten en veel plezier ervan :-)