Skip to main content
Vraag

LG magic remote (2015-2020) koppelen aan Arris VIP5202 lukt niet (meer)

• September 19, 2025
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Hi, 

Al aardig wat geprobeerd en afgestruind, krijg ik het niet voor elkaar om de magic remote te koppelen aan de kpn decoder. Arris VIP5202. 

Dit werkte voorheen wel, zelfde kastje, zelfde tv, alleen heb ik de afstandsbediening moeten vervangen ivm defect. Echter als ik alles met de oude afstandsbediening probeer lukt het ook niet meer. 

Ik heb handmatig instellen geprobeerd, geprobeerd door te kiezen voor Arris, voor Motorola, de CH^ knop komt tevoorschijn, maar reageert niet.

What to do? 

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 22, 2025

Wellicht heb je nog wat aan dit topic: LG magic remote koppelen aan de Arris ontvanger | KPN Community ​@lesJJ . Ik vermoed dat dit dan ergens in de instellingen van de LG tv zelf staat. 

• Auteur
  • Topper
  • September 22, 2025

Hi ​@Remco van KPN, al geprobeerd helaas en was bekend met deze manier om de testknop tevoorschijn te krijgen. Echter na drukken op die knop gebeurd er niks. Inmiddels wel me oude afstandsbediening werkend gekregen en heb nu de winkel om een andere nieuwe gevraagd. De nieuwe was qua serienummers en alles exact hetzelfde, maar kreeg hem niet werkend met alleen KPN. Wel andere externe apparaten. Wacht nu even af met andere nieuwe afstandsbediening

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 22, 2025

Dan hoor ik graag wat de uitkomst is ​@lesJJ!