Skip to main content

Ik gebruik een experiabox v10 met een Arris ontvanger, Ik overweeg een LG Oled 48CX6LB te kopen,

Kan ik deze TV direct op de Experiabox aansluiten?

B.v.d.

Hallo @Nico H om tv te kunnen kijken sluit je de Arris op de tv aan en de LG kun je rechtstreeks op de V10 aansluiten voor de updates en de smartfuncties, maar niet om tv te kijken, daar gebruik je de Arris voor.

 

 


Hoi @Nico H 
Als dat een nieuwe moderne TV is dan moet dat kunnen.

Als hij enkele jaren oud is dan, is het de vraag of het werkt.
Je moet wel bedenken dat je niet kunt opnemen zonder een TV-ontvanger.
Interne apps kun je nooit opnemen n.l., alleen externe bronnen.


Bedankt voor deze reacties,.

Als ik het goed begrijp moet ik nog steeds die Arris ontvanger gebruiken.

Ik kan niet begrijpen dat KPN anno 2020, voor een TV die slechts een paar maanden geleden werd geïntroduceerd, nog steeds niet rechtstreeks kan worden aangesloten.

Staat heel leuk een TV van ca. 5 cm dik aan de wand en dan op een plankje, daar onder, zo'n scharrige ontvanger.

m.vr.gr.

Nico

 


Hallo @Nico H , er zijn diverse manieren om rechtstreeks op je TV te kijken, via de schotel, via de kabel (CAI, Ziggo bijv.), via een antenne om de vrije zenders (FTA) van Digitenne te bekijken en dan via de decoders zoals deze door diverse providers aangeboden worden.

Tevens kun je rechtstreeks kijken als je de TV op internet aansluit, dan kun je van de smart-tv-functies van de tv gebruiken maken en ook op diverse manieren kijken naar Netflix, YouTube e.d. bijv.

 


Dank voor deze reactie.


Dank voor deze reactie.

Graag gedaan.


Vandaag zag ik bij een gebruiker van b.g. LG, i,c, met KPN experia V10 en Arrus, een ontvanger staan.

Volgens hem kan je zonder meer Netflix. Utube, e.d. via de internetkabel ontvangen, maar voor de standaard TV kanalen, alsmede opnemen. terugkijken. e.d. is de Arrus en de KPN a.b. gewoon nodig.

Ik snap het niet meer.

 


@Nico H , kijk even naar deze KPN website voor meer informatie.

Ik heb sinds vorige week een Samsung tv en de KPN ITV APP werkt perfect. Let er wel op dat je via de App niet dezelfde tv zenders hebt als via het Arris tv kastje. Ik kan gewoon de AB van mijn TV gebruiken voor de App.


Dag @Nico H Is alles inmiddels duidelijk geworden of heb je nog meer informatie nodig? De community staat voor je klaar, zoals je ziet dus vraag gerust. 


Het is inmiddels allemaal duidelijk.

hartelijke dank.


Reageer