Skip to main content

Goedemorgen.
Sinds kort in het bezit ven een nieuwe TV, een LG G2 oled. Bijna alles werkt en het kijkt lekker weg. Alleen krijg ik de afstandsbediening van de VIP2952 niet gekoppeld aan de LG. De magic remote werkt gedeeltelijk op de settopbox dus dat is ook niet ideaal.
Iemand een oplossing?
Vr. gr.
Reijer.

Goedemorgen

De Magic Remote werkt niet icm de VIP7022 maar als ik het goed heb wel met een VIP2952.

Deze modellen worden door LG ondersteund:

  • VIP2952
  • VIP1963
  • VIP1903
  • VIP19109
  • VIP1853
  • VIP19609DB
  • VIP1910/9
  • VIP1960

Verder op dit forum zijn een aantal artikelen hierover te vinden.

Er zijn hier vele topics over.

Zie hier  en  hier.

 

mvg


Beste Thijs.

Dank voor je reactie. Dit weekend ga ik ermee aan de slag.

Groet,
Reijer


Goedemiddag.

Vandaag me verder verdiept in de afstandsbedieningen en TV’s. De eerder genoemde opties zijn dat ik de LG AB instel op de settopbox van KPN. Dat is precies andersom dan ik wil.
Ik wil de LG met de KPN AB kunnen bedienen.

Iemand een oplossing?

Vr. gr.
Reijer

 

 


Goedemiddag.

Vandaag me verder verdiept in de afstandsbedieningen en TV’s. De eerder genoemde opties zijn dat ik de LG AB instel op de settopbox van KPN. Dat is precies andersom dan ik wil.
Ik wil de LG met de KPN AB kunnen bedienen.

Iemand een oplossing?

Vr. gr.
Reijer

 

 

Wellicht begrijp ik het niet maar ik dacht even dat wij het over Magic Remote hadden van LG die op bovengenoemde STB’s gekoppeld kan worden.

Als je alleen de KPN ab aan je LG tv wil koppelen helpt het volgende artikel waar alles staat beschreven over afstandsbedieningen van KPN.

De afstandsbediening van de KPN TV+ Box | KPN Community

suc6

mvg


Goedemiddag.

Vandaag me verder verdiept in de afstandsbedieningen en TV’s. De eerder genoemde opties zijn dat ik de LG AB instel op de settopbox van KPN. Dat is precies andersom dan ik wil.
Ik wil de LG met de KPN AB kunnen bedienen.

Iemand een oplossing?

Vr. gr.
Reijer

 

 

Wellicht begrijp ik het niet maar ik dacht even dat wij het over Magic Remote hadden van LG die op bovengenoemde STB’s gekoppeld kan worden.

Als je alleen de KPN ab aan je LG tv wil koppelen helpt het volgende artikel waar alles staat beschreven over afstandsbedieningen van KPN.

De afstandsbediening van de KPN TV+ Box | KPN Community

suc6

mvg

Dank voor de uitleg.
Het typenr werd niet herkend maar de twee code die ik invoerde was raak. Alles weer via de witte AB van KPN!

Groet,
Reijer


Fijn dat het opgelost is.

Fijn weekend

mvg