Skip to main content

Na de update van smart tv app van lg komen niet alle zenders in beeld.

Wat te doen?

Hi @Geridudo, wat flauw dat de update er voor gezorgd heeft dat de app bij jou minder goed lijkt te werken dan vóór de update :slight_frown:

Zou je de app eens kunnen verwijderen en opnieuw installeren? Ik hoop dat alles daarna weer in orde gaat zijn!
 


Heb ik reeds 2 x gedaan. Geen effect. 


Jammer :thinking:

Welke zenders kan je nu niet bekijken? En je weet zeker dat je ze vóór de update wel kon zien? Er zijn minder zenders beschikbaar via de app dan via de ontvangers, dat kan ook een verschil verklaren.

Mocht je ze voor de update wel hebben kunnen zien, zou je me dan willen vertellen om welke zenders dit precies gaat en welk type LG tv je hebt?


Het gaat om de zenders 44 t / m 51.

Duitstalige zenders die in het pluspakket zitten.

LG oled55e7n. 2018


Duitstalige zenders, zijn niet beschikbaar via onze apps en de iTV online website. Ook voor de update zijn deze zenders niet beschikbaar geweest, we hebben niet de rechten om deze zenders op een andere manier uit te zenden dan via de interactieve tv-ontvangers. Je kunt eventueel wel de Arte app installeren op je tv, op die manier kan je in ieder geval naar Arte kijken :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is. Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel!