Skip to main content

Goedemorgen,

 

Inmiddels de KPN app geinstalleerd op mijn LG televisie en dat werkt prima.

Er is echter 1 ding dat niet lekker werkt. Als ik de tv aanzet, dan start de tv op “live tv” maar daar zit nu geen beeldontvangst op omdat ik kijk via de app van KPN.

Is het ook mogelijk om de tv zo in te stellen dat als ik de tv aanzet, deze meteen opstart met de KPN app?

Als ik bijv. naar Netflix heb gekeken en ik zet de tv uit en daarna weer aan, dan start de tv weer op met Netflix. Dat zou ik dus ook graag willen voor de KPN app.

 

mvg,

Harald

 

*Admin: eigen topic aangemaakt.

Goedemorgen,

 

Inmiddels de KPN app geinstalleerd op mijn LG televisie en dat werkt prima.

Er is echter 1 ding dat niet lekker werkt. Als ik de tv aanzet, dan start de tv op “live tv” maar daar zit nu geen beeldontvangst op omdat ik kijk via de app van KPN.

Is het ook mogelijk om de tv zo in te stellen dat als ik de tv aanzet, deze meteen opstart met de KPN app?

Als ik bijv. naar Netflix heb gekeken en ik zet de tv uit en daarna weer aan, dan start de tv weer op met Netflix. Dat zou ik dus ook graag willen voor de KPN app.

 

mvg,

Harald

Hi Harald, 

Ik heb eerlijk gezegd geen kant en klare oplossing hiervoor. Volgens mij is dit een instelling van de tv zelf. Als ik een beetje rondkijk kom ik onderstaande tegen om het 'Live TV’ opstarten uit te zetten. Je zou dit dus kunnen proberen: 

Go to

Settings > All Settings > Programmes > Programme List Update​, then set the option to Off.