Skip to main content

Ik heb nu een aantal dagen dat de KPN app op de smart tv van LG een draaiende groene cirkel geeft en vervolgens zegt dat de video niet kan laden.

 

De software van de TV is up to date.

De software van de app is up to date

 

Een andere suggestie om de stroom van de TV te halen, app te verwijderen en opnieuw te installeren heb ik allemaal al geprobeerd. Helaas zonder resultaat.

 

De KPN app op de iPad (ander besturingssysteem, maar de techniek erachter zal hetzelfde zijn) werkt wel.

 

Is er een bekende storing bij LG televisies?

Hoi @Robert312, van harte welkom op ons forum! Ik begrijp dat je nu sinds een paar dagen ruzie hebt met de KPN Smart TV app. Ik heb er nog niet meer signalen over voorbij zien komen, maar het is natuurlijk goed dat je aan de bel trekt.

De app verwijderen en opnieuw installeren maakt dus geen verschil. Top dat je dat al hebt geprobeerd. Hoe zit het met andere apps op je tv, werken die wel goed? Hoe is je tv met internet verbonden, met een internetkabel of via wifi? Indien mogelijk, maakt het verschil als je je tv tijdelijk via een internetkabel aansluit?


Hi,

De andere apps (Netflix, Youtube, etc) werken allemaal prima. Op een andere LG tv heb ik hetzelfde probleem. Hij laat het menu zien. Ik kan navigeren en ik kan een zender selecteren, maar zodra ik kies voor afspelen, dan komt er draaiende groene cirkel met uiteindelijk de foutmelding.

Ik zal de internetkabel later vandaag nog een keer proberen, maar wifi lijkt het probleem niet te zijn (aangezien de andere apps wel functioneren).


U heeft de tv toch wel thuis staan? Verbonden met het WiFi van de Experiabox of KPN Box? En u heeft een tv abonnement van KPN? 


Uiteraard. Tot vorige week heeft het ook altijd gewerkt. 


@Robert312 Helemaal goed, laat maar weten of het verschil heeft gemaakt met een internetkabel er tussen. Vul je daarnaast ook meteen je forumprofiel in + merk, de typenummers en bouwjaar van beide televisies? Dan kan ik je gegevens erbij pakken als dat nodig is.


Hij doet het weer :-)

 

Ik heb modem en Experiabox opnieuw opgestart. Mijn Asus Router tevens firmware update gedaan en daana deed ie het weer.

 

Dank @Alexandra en @Nick83 voor het meedenken in ieder geval.


Hij doet het weer :-)

 

Ik heb modem en Experiabox opnieuw opgestart. Mijn Asus Router tevens firmware update gedaan en daana deed ie het weer.

 

Dank @Alexandra en @Nick83 voor het meedenken in ieder geval.

Goed om te horen en dank voor het delen! Je weet ons hier te vinden als we je ergens mee kunnen helpen.