Skip to main content

Goedenavond, Op onze lg tv komt te staan : tv niet geprogrammeerd" idee wat we hier aan kunnen doen? Thanks!

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Je hoeft niet te gaan zoeken naar de zenders, dus die stap kan je overslaan. Het is inderdaad een kwestie van de tv-ontvanger aansluiten met een HDMI-kabel en dan de juiste bron/source (bijvoorbeeld HDMI 1) kiezen met de afstandsbediening.


Ik kan kiezen voor HDMI 1 … en dan gebeurt er nog niets… het blijft hangen 


In welke hdmi poort heeft u de ontvanger aangesloten?


Ik heb uiteindelijk eea geprobeerd via via en drivers dingen geprobeerd en nu doet hij het wl… maar was geen appeltje eitje 


Bijzonder lastige materie - nergens geeft KPN een handleiding hoe je door die ingangen moet schakelen, er bestaat geen handleiding voor de afstandsbediening voor zover ik kan vinden.

 

Hoe schakel je tussen de hdmi ingangen? Ook hier, LG tv en KPN afstandsbediending Model: T4HU1910  -  lijkt om gek van te worden.  Oplossing:  knop met pijltje (naar rechts) gericht en naar en binnen open rechthoek klikken, en dan nogmaals - kies daarmee de juiste hdmi (of andere) bron.

Feedback voor KPN: voor de ouderen ook, dit icoontje staat nergens uitgelegd of zeer summier. verzorg toch een pamflet of zo met de gebruiksaanwijzingen uitgaand vanuit de toetsen op de afstandsbediening. Mensen hebben tijd zat, maar hebben een handleiding nodig, hoe ouderwets dat mogen klinken. De enige handleidingen die er lijken te zijn, zijn gericht op functies en daarom niet compleet. Bovendien zeer moeilijk vindbaar. Een technisch product kent toch een handleiding - dat is toch niet zo gek? Vind een combi ‘communicatie-kunde’ en onderwijskunde student, verzorg een stage opdracht, en laat ze de afstandbediening uitleggen.  UTwente heeft die opleidingen, ook in de HBO wereld te vinden.

Succes met dit Forum!


Reageer