Skip to main content
Vraag

LG TV: problemen met HDMI-signaal en KPN TV+

• 11 april 2023
  • 29 reacties
  • 3519 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 2 mei 2023

@Supernovasx heel bijzonder allemaal...hopelijk leest KPN ook mee en komt er een oplossing voor dit probleem met LG TV's zodat we niet met een workarround af te hoeven zoals jij of zoals ik die de box helemaal niet meer gebruik nu maar een alternatief als Google TV.

bedankt voor het meedenken in ieder geval.

groet Mario

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12957 reacties
  • 2 mei 2023

Bij mij werken, gelukkig, de DIW7022 op beide LG tv's goed.

En op beide staat CEC aan op de decoder en op de tv (bij de OLED stond CEC standaard aan).

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 oktober 2023

Bij eerste installatie had ik ook geen signaal op mijn LG. Open alle instellingen op je LG tv (tandwiel).
Selecteer ‘Beeld’ en vervolgens aanvullende instellingen en dan “HDMI ULTRA HD Deep Colour’ en zet dit uit voor het HDMI kanaal waar de box op is aangesloten. Als het goed is heb je dan wel signaal. Na volledige installatie en update van de box kan de Ultra HD Deep Colour instelling weer aan. 

• Topper
  • 16 reacties
  • 11 oktober 2023
Rudy Bouwman schreef:

Bij eerste installatie had ik ook geen signaal op mijn LG. Open alle instellingen op je LG tv (tandwiel).
Selecteer ‘Beeld’ en vervolgens aanvullende instellingen en dan “HDMI ULTRA HD Deep Colour’ en zet dit uit voor het HDMI kanaal waar de box op is aangesloten. Als het goed is heb je dan wel signaal. Na volledige installatie en update van de box kan de Ultra HD Deep Colour instelling weer aan. 

Bedankt voor je reactie Rudy, een paar updates geleden is dit probleem voor mij al volledig opgelost en werkt alles prima :-D