Skip to main content

tot 4 keer toe, midden op de dag updates krijgen van het geweldige kpn systeem dat interactieve tv heet.

Na de 2 de keer gebeld, en gevraagd of dit normaal is. Meneer ik ga even kijken en testen. U krijgt een nieuw tv kastje opgestuurd. Resultaat …. geen email-bericht wanneer het geleverd gaat worden. Weer bellen… er is iets fout gegaan , ik heb het nu ingevoerd. U krijgt een bericht en het komt eraan. Na 4 storingen met updates weer gebeld. Nee mijn collega's hebben het niet goed gedaan , ik weet ook niet waarom ze dat gezegd hebben. U krijgt geen nieuw kastje. Dit was even nodig. Hoezo nodig? Bij mij werkt alles prima en waarom moet dit overdag en niet s’nachts als niemand tijdens zijn betaalde dienst gestoord wordt? Ja daar kan ik niks over zeggen het moest nu. Wat een kul. Ongelooflijk dat een bedrijf als kpn dit zo doet met zoveel minachting voor zijn betalende klanten. Zodra ik iets vergelijkbaars vind stap ik gelijk over. Wat een..bedrijf.

Hoi @hoekief, overdag dus updates. Dit zou normaal niet zo moeten zijn. Alleen in de nacht. Echter is er soms iets wat meer voorrang heeft waardoor het overdag gebeurd. Dat is echt balen, dat snap ik. Het is niet om te verstoren, maar om de dienst juist te verbeteren. 

Heb je sindsdien nog weer problemen met de tv ervaren. Ik ga er vanuit van niet toch?


Zet je de TV decoder volledig uit? 

Zo ja, dan klopt het, dan moet hij opnieuw opstarten.

 

Hoe heb je hem met de experiabox verbonden?

Welke TV decoder heb je?

Wat is jouw download snelheid?

 


Bart_z

het is heel lang goed gegaan. Maar nu 4 updates binnen een week? en dan terwijl de tv al een aardige tijd aan stond. Bij 4 updates ga je toch denken wat een slechte update bedenkers. Maar waar ik me het meeste aan stoor en erger is het liegen van de kpn medewerkers die zeggen we lossen het op met een nieuw kastje terwijl er helemaal geen nieuw kastje komt. En als klant blijf je braaf bellen waar het blijft en uiteindelijk krijg je te horen dat er niks komt en je hebt het maar te slikken dat jouw dienst verstoord wordt. Geld is binnen lekker puh. Zo'n gevoel krijg ik erbij.

 

Joep 2011

Ja de decoder staat uit maar is niet spanningsloos. Dus updates kunnen ‘s nachts gewoon geupload worden. Net zoals de tijd ervoor. En nee er is niks aan de thuissituatie veranderd.

met kabel verbonden met de experiabox.

volgens kpn laatste versie decoder HMB2260 van Arcadyan.

geen idee van de download snelheid.

 

mvg Hoekief


Dat is niet de bedoeling natuurlijk dat we jou dat gevoel geven. Dat is ook niet wat mijn collega's jou willen geven. Alleen is het wel gebeurd blijkbaar. Excuses. Het is ergens fout gegaan. Ergens in het systeem vermoedelijk. 

Maar sinds die 4 updates is het niet weer misgegaan toch? 


Bart_Z

het is zo makkelijk om elke keer als er iets mis gaat het systeem de schuld te geven. Maar het zijn de mensen die mij te woord staan en info geven.

Gisteren weer storing in de apps. Klapt netflix er weer uit.

Al met al weer steeds minder vertrouwen in de kpn als leverancier

 


TIP:

Als je een smart TV hebt, kan je Netflix via de app van de smart tv kijken.

Zo doe ik het ook, al meer dan 6 jaar.

 

Wat betreft KPN, ik ben al meer dan 9 jaar abonnee en dik tevreden.

En vergeet net, dat mensen kunnen fouten maken, ook al is dat meestal heel vervelend.

 

Ik denk toch dat er iets niet goed is in jouw netwerk, overdag opnieuw opstarten mag natuurlijk niet.

Het kan ook aan jouw elektriciteitsnet liggen.

Filters of zo. Kijk even of alles daar goed is.

 

Ik denk dat een moderater jouw snel verder help.

 


Wat irritant zeg dat het nu allemaal opstapelt. En als dan je ervaring ook nog even anders is dan gehoopt.  Snap zeker dat je daar van baalt.

Netflix loopt dus ook vast. Zou je zelf de ontvanger een reset willen geven? Ben benieuwd of dat alle problemen verhelpt. 


Ik ga er van uit dat de reset het probleem verholpen heeft. Zo niet, dan hoor ik nog graag van je.


Bart_Z,

ik kijk netflix nu via de smart tv app. Dan heb ik geen last meer van de KPN fouten.

Dat werkt prima.