Skip to main content
Beantwoord

Link om afstandbediening te bestellen geeft aan dat er iets misgaat

• August 28, 2025
  • 8 reacties
  • 68 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil een nieuwe afstandbediening aanvragen maar de link/website waar dit kan werkt niet. Ik krijg onderstaande melding te zien.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Dat is merkwaardig. ​@Rene110V8 : We hebben net even telefonisch contact gehad.  Ik had nog het vermoeden dat er misschien iets niet met je KPN id klopte maar ik kan niks vinden.

Ik heb je handmatig een nieuwe AB toegestuurd.  

@Wartywolfs  Ik heb hetzelfde voor jou geprobeerd maar ik zie dat jij een XS4All abonnement hebt en het lukt mij niet om via mijn tool een AB te versturen. Mijn advies is om hiervoor met je eigen ingang te bellen.  Ik kheb er vertrouwen in dat het hen wel gaat lukken: 

Klantenservice

Heeft u vragen? Neem dan contact met op via telefoonnummer 020 398 76 66. We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur.

8 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 1, 2025

Hoi ​@Rene110V8 . Welkom hier.

Heb je het onlangs nog weer geprobeerd? Krijg je nog steeds deze foutmelding?

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 1, 2025

Ik heb het zojuist ook geprobeerd, nog steeds dezelfde foutmelding.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 1, 2025

Hoi Erwin,

Ja nog steeds foutmelding.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 3, 2025

Werkt nog steeds niet, het gaat mis in/na de “we halen je gegevens op” stap.

Ook geprobeerd in een andere browser (Firefox ipv Safari), geeft dezelfde foutmelding.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 4, 2025

Dat is merkwaardig. ​@Rene110V8 : We hebben net even telefonisch contact gehad.  Ik had nog het vermoeden dat er misschien iets niet met je KPN id klopte maar ik kan niks vinden.

Ik heb je handmatig een nieuwe AB toegestuurd.  

@Wartywolfs  Ik heb hetzelfde voor jou geprobeerd maar ik zie dat jij een XS4All abonnement hebt en het lukt mij niet om via mijn tool een AB te versturen. Mijn advies is om hiervoor met je eigen ingang te bellen.  Ik kheb er vertrouwen in dat het hen wel gaat lukken: 

Klantenservice

Heeft u vragen? Neem dan contact met op via telefoonnummer 020 398 76 66. We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 4, 2025

@Erwin van KPN bedankt voor je inspanning.

Het zal best kunnen dat de bestel tool niet werkt bij sommige abonnementsvormen (verschil moet er nog steeds zijn blijkbaar🙄) maar het zou prettiger zijn voor de klant als die daar direct van op de hoogte werd gesteld ipv. die algemene “probeer het over een paar uur nog een keer” melding die valse hoop wekt.

Nog beter zou zijn om de tool werkend te krijgen ongeacht de abonnementsvorm.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 6, 2025

@Erwin van KPN De afstandbediening is bezorgd. Even instellen en alles werkt weer.

Bedankt voor je inzet!

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 3, 2025

Bericht ingetrokken