Skip to main content
Beantwoord

Lipsync-probleem na update

• 26 februari 2025
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Na de laatste update is lipsync weer hopeloos. Heeft iemand een tip?

Beste antwoord door Remco van KPN

De voorkeur gaat uit naar Multicast voor de beste beeldresultaten Rene. Uitleg daarvoor kan je hier vinden:

Maar je kan inderdaad altijd terugvallen op Unicast.

Bekijk origineel

5 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6962 reacties
  • 2 maart 2025

Wat is je huidige opstelling dan Rene? Werkte het voor deze update dan wel een tijdje goed?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 144 reacties
  • 2 maart 2025

Hallo het werkte wel goed. Instellingen stonden op unicast totdat ik een melding kreeg dat het werd omgezet naar multicast of ik kreeg het verzoek daarvoor. Toen ging het volgens mijn beleving mis. Heb instelling weer teruggezet naar unicast en volgens mij is alles weer oké. Weet alleen niet wat het verschil is tussen die unicast of multicast. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6962 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2025

De voorkeur gaat uit naar Multicast voor de beste beeldresultaten Rene. Uitleg daarvoor kan je hier vinden:

Maar je kan inderdaad altijd terugvallen op Unicast.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 144 reacties
  • 4 maart 2025

Bedankt. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 144 reacties
  • 12 maart 2025

Nou lipsync is nog steeds irritant aanwezig. Net zoals sommige een beetje moe worden van mijn melding word ik ben erg moe dat ik hier voortdurend mee wordt geconfronteerd. Instelling staat op multicast, heb de stroom ervan afgehaald maar blijft aanwezig sinds de laatste weken. En aangezien ik niet technisch ben kan men mij wel bestoken met allerlei technische oplossingen of vragen maar dat gaat m niet worden. Ben ik nu de enige die dit probleem ervaar?

Reageer