Skip to main content

Goedendag!

Sinds twee weken (ongeveer) kan ik op zender Discovery Science (#84) niet meer pauzeren en dan verder gaan zoals op andere zenders gewoon is. Als je weer wilt doorgaan zie je rechts staan dat je 13308min van live verwijderd bent (of ander absurd getal) en noch verder spelen noch terug gaan is mogelijk. Het vreemde is dat het alleen bij deze zender voorkomt..?

Ik heb 4K ontvanger en natuurlijk heb ik alles al geprobeerd zoals reset, software opnieuw downloaden, Experiabox (V10) gereset etc.

Ben ik de enige die dit heeft of zien andere gebruikers dit ook?

Dank voor hulp!

Ik heb soortgelijk probleem sinds kort op mijn 4k ontvanger maar het vreemde is dat het bij mij (voor zo ver ik weet) ALLEEN op Discovery Science gebeurt. Kan wel pauzeren (beeld bevriezen) maar dan niet meer afspelen of vooruit/achteruit. De bekende 2x, 4x etc. Zie je ook niet en rechts in de tijdsbalk staat dat je 13308min. van live-tv bent verwijderd…

Tot ongeveer 1-2 weken gelden werkte alles normaal. Heb alles al geprobeerd en gereset en software opnieuw gedownload maar niets helpt. Andere zenders werken ok.

Heel vreemd…

 

*Admin: afgesplitst en samengevoegd

 

 


Goedemorgen beste Erik H60 ik heb het geprobeerd bij mijn is dat niet werkt perfect ikzelf heb ook decoder 5202.Arris 4k. Heb glasvezel aansluiting. 🙂


Dank je! Goed te weten. Blijft vreemd dat het maar op een zender is.


Ikzelf heb het nog een keer geprobeerd. Niks aan de hand. Werk zo als het hoort. Wat vreemd dat het bij u wel is.🤔zit nu er naar te kijken. 


Hier werkt live pauzeren ook op die zender, dus…

al een Frisse start toegepast? (instellingen → systeem)


Ik ben eens even gaan kijken hoe het op mijn andere 4K ontvanger ging en daar bleek alles wel normaal te werken… het ligt dus aan de ontvanger. Dus toen de “frisse start” gedaan (die had ik blijkbaar nog niet geprobeerd) en…toen was alles weer in orde! Ik blijf het vreemd vinden dat dit alleen op een zender gebeurde, maar goed, probleem opgelost!

 

Dank aan PeterG en cornelis48!