Skip to main content

Mijn live pauzeren werkt niet, dit al meer dan een jaar en het begint me aardig te irriteren, zeker omdat ik er gewoon voor betaal. Ik heb contact gezocht, klacht ingediend etc. maar tot op heden nog steeds geen werkende functie.  Vanaf het moment dat wij glasvezel hebben en er een keer verkeerd is geschakeld in een KPN kast hier verderop (we zaten het hele weekend zonder tv/internet) is het mis.  Ander kastje / afstandsbediening ,- het is allemaal geprobeerd! 

Mijn idee is nog steeds al die tijd dat het met die schakeling te maken heeft.

Graag een oplossing! 

Groet Marion 

Beste @Idmarion 

Dit is er vervelend allemaal wat ik lees, maar wil je even wat dingen vragen:

  • Welke merk/type tv ontvanger heb je?
  • Bij welke zenders werkt het “live pauzeren” niet? (Bij sommige zenders is “live pauzeren” niet mogelijk, dit heeft te maken welke rechten KPN heeft van de tv zenders.)
  • Heb je de tv ontvanger eens een “frisse start” gegeven?

Frisse start doe je op de volgende manier:

  • MENU → Instellingen → Syteem → Frisse start

Dan zal de tv ontvanger zich weer helemaal herstellen. Hopelijk werkt het dan weer, mits dat KPN de rechten heeft om dit aan te bieden van die desbetreffende tv zender.


Hoi Dennis, dat is het hele ding. alles geprobeerd; andere ontvanger, volledig frisse start > alles!  Het kan overigens nergens gepauzeerd qua live tv.  Geen enkele zender.  


Het kan overigens nergens gepauzeerd qua live tv.  Geen enkele zender.  

Dit is echt apart @Idmarion, welke merk tv ontvanger heb je? (Staat op de voorkant / onderkant)

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze in het systeem kijken wat er aan de hand is.


Experia Box V10A > zeker apart

Ik vul het in!


ingevuld! 


Hoi @Idmarion 
Ook al eens een andere afstandsbediening geprobeerd?


wel meer dan 1 


Experia Box V10A > zeker apart

Ik vul het in!

@Idmarion de Experiabox is de modem, maar nu de merk en type tv ontvanger: (zie voorbeeld foto)

Arcadyan HMB2260
Arris 2952
Arris 5202 (4K)

 


De bovenste is het  HMB2260 V2


De bovenste is het  HMB2260 V2

Dank je wel @Idmarion,

Ik heb een KPN moderator al ingelicht, maar het is erg druk. De moderators doen hun best om je zo snel mogelijk hier op het forum te helpen, maar ze zijn door mij ingeseind.


Bedankt Dennis, ik hoop dat het wat oplevert


Enige idee Dennis, hoeveel tijd er over het algemeen overheen gaat alvorens men zal reageren? 

Ik heb ooit eerder een vraag gesteld via het forum maar nooit antwoord gehad. 


Enige idee, hoeveel tijd er over het algemeen overheen gaat alvorens men zal reageren? 

Ik ben Dennis niet maar het duurt over het algemeen een dag of 2 voordat je aan de beurt bent. Je topic is op dit moment 23 uur oud.

Helaas valt dit niet onder priorisering.

Heb je het opnemen pakket? Dan kun je pauzeren daarmee ondervangen (jaren gedaan). Of met Begin gemist / Terugkijken al is dat op de commerciële zenders lastiger.

→ Werkt de pauze knop wel met opnamen, begin gemist en terugkijken?

 

Ik heb ooit eerder een vraag gesteld via het forum maar nooit antwoord gehad. 

Je hebt inderdaad hetzelfde euvel een jaar geleden gemeld. Daar is WEL door een KPN  Moderator op gereageerd! Maar heb jij niets meer laten horen.

Nu zal het hopelijk wel opgelost gaan worden.


Hoi Peter, ik heb de gestelde vragen daar wel beantwoord maar niet verder gekomen. Dan raakt het weer in de vergetelhoek en mopper je wat op t moment dat je het wilt gebruiken en het werkt niet...en denk je laat ik weer eens contact zoeken 🙂 en zo geschiedde…… pauzeren bij andere zaken als terugkijken etc werkt allemaal naar behoren, behalve het live pauzeren. 


Hoi Peter, ik heb de gestelde vragen daar wel beantwoord maar niet verder gekomen.

Dat klopt. Maar toen daar uiteindelijk een KPN Moderator kwam heb je niet meer gereageerd. Ook niet op het topic waarnaar werd verwezen.

Maar goed. Dat is nu niet belangrijk meer.

Je staat, met dit topic, nu i.i.g. in de kijker op de lijst.


Beste @Idmarion,

Je wordt echt niet vergeten, jou vraag wordt zeker meegenomen. 😉


Hoi @Idmarion, fijn om te zien dat je al zo goed op weg geholpen bent! Zoals je ziet hebben we verschillende behulpzame gebruikers op ons forum 🙂 Wij sluiten als moderators aan waar nodig. Dat doen we zo snel mogelijk, afhankelijk van hoe druk het is.

Rot om te horen dat live tv pauzeren nog niet lukt, en dat 't al zo lang speelt. Goed dat je aan de bel trekt. Ik zou graag willen, maar ik kan het zelf niet voor je oplossen. Daarom heb ik een melding aangemaakt en doorgezet naar onze Technische Dienst. Zij onderzoeken dit en nemen binnen enkele werkdagen contact met je op. Als ze meer weten of als ze nog vragen aan je hebben hoor je dat natuurlijk ook. Hou je ons hier op de hoogte van hoe het verder gaat?


Wow ik ben vandaag zo fantastisch geholpen door een dame van KPN. Ik ben haar naam vergeten (in de richting van Eva o.i.d) maar werd blij van haar doortastende handelen.  Ze kwam er achter dat er een instelling fout stond. Fijn fijn fijn ik kan eindelijk weer live pauzeren!!!


Wauw! Gewéldig!


Wat fijn dat het is opgelost @Idmarion, heel veel plezier met de diensten van KPN. 


Wow ik ben vandaag zo fantastisch geholpen door een dame van KPN. Ik ben haar naam vergeten (in de richting van Eva o.i.d) maar werd blij van haar doortastende handelen.  Ze kwam er achter dat er een instelling fout stond. Fijn fijn fijn ik kan eindelijk weer live pauzeren!!!

Wat fijn om te horen, en dankjewel voor de terugkoppeling! 


Toch nieuwsgierig, wat was nu de oplossing? Thx!