Skip to main content

Ook ik ondervind hetzelfde probleem als bovenstaand is beschreven…. Opnieuw zelf software geïnstalleerd helpt niet. Wat ik ook als probleem ervaar als we Netflix of videoland via kpn kijken en weer gewone tv willen kijken het geluid weg is…

Graag wil ik dit verholpen hebben.

groet Mar

 

*Admin: Eigen topic voor vraag aangemaakt. Afgesplitst van dit topic.

Hoi @Mar195611 en welkom op het forum! Excuses voor de late reactie. Jammer dat het resetten niet heeft geholpen, maar super dat je dit al geprobeerd hebt. Hoe is de TV-ontvanger aangesloten op je modem? Loopt er een internetkabel rechtstreeks van de één naar de ander, of zit er andere apparatuur tussen? Mocht het niet rechtstreeks aangesloten zijn, zou je de ontvanger dan rechtstreeks bekabeld aan willen sluiten en testen hoe het dan gaat? Ik ben benieuwd of het dan allemaal wel goed werkt. 


Ook ik ondervind hetzelfde probleem als bovenstaand is beschreven…. Opnieuw zelf software geïnstalleerd helpt niet. Wat ik ook als probleem ervaar als we Netflix of videoland via kpn kijken en weer gewone tv willen kijken het geluid weg is…

Graag wil ik dit verholpen hebben.

groet Mar

 

*Admin: Eigen topic voor vraag aangemaakt. Afgesplitst van dit topic.

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze met de Experiabox (router KPN) verbonden)?

 

Persoonlijk geef ik altijd de voorkeur aan de app's op de televisie.

Nooit problemen.

Uitzondering is F1 op za. en zo. die kijk ik dan op kanaal 225 op de KPN tv decoder (maar dat is iets anders dan streaming video).

Nadeel voor de meeste is dat je dan 2 afstandsbedieningen op tafel hebt liggen.

Gelukkig kan je met veel AB's van de tv tegenwoordig ook de KPN tv decoder bedienen. 😉


Hoi Joop,

 

ik heb geen smart tv dus vandaar via kpn met draad is mijn ontvanger aangesloten.


Hoi Joop,

 

ik heb geen smart tv dus vandaar via kpn met draad is mijn ontvanger aangesloten.

 

Maar welke KPN tv ontvanger heb je?

 

Met een UTP kabel van KPN tv decoder naar Experiabox begrijp ik.

Dat is inderdaad het beste. 

 

Wat is jouw echte downloadsnelheid? zie hier om te meten. 


Dank voor alle hulp @joop2011 😄 en dank voor de toelichting @Mar195611 . Het type TV-ontvanger kun je vinden op de sticker aan de onderkant van de ontvanger. Vaak is dit iets van VIP…. 

Wat is jouw echte downloadsnelheid? zie hier om te meten. 

Als je de meting doet, voer deze dan uit op een PC of laptop die rechtstreeks bekabeld aan is gesloten. Dan zijn de resultaten het meest accuraat. 🙂 Ik ben benieuwd!


Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat het opgelost is. Zo niet, laat het gerust weten!