Skip to main content

Goedemorgen. 

Sinds enige tijd werkt bij ons live pauzeren niet meer. 

Ook niet na alles te hebben getest en gereset.

Graag hulp? 😉

Met vriendelijke groet 

Willem van der Hulst 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Is dit bij alle zenders of bij specifieke zenders en welke dan?


Heb kpn gebeld en krijgen  een nieuwe ontvanger.  Degene de we hebben is gewoon niet meer in orde. Denk dat het probleem dan is opgelost.

Dank voor de reactie.

 

Met vriendelijke groet 

Willem 


Hi @WvdHulst, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat er een nieuwe tv-ontvanger onderweg is. Laat je weten of de nieuwe tv-ontvanger het probleem ook heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Goedemiddag, sinds deze week kunnen wij niet meer live pauzeren bij npo1 en npo2. Hoe kan dit vertolken worden?


Probleem was niet verholpen met andere ontvanger. Denk dat het probleem ligt aan de andere router ertussen in. Dat was jaren geen probleem maar nu ineens wel. Erg raar. Had via tweede router ontvanger aangesloten en dat werkte perfect. Nu heb ik uit nood maar weer de draadloze stekker gebruikt en via de stekker de ontvanger aangesloten.  Nu doet alles het weer goed........ Erg vaag dat eerst een tweede router wel goed was en nu niet. 


Denk dat het probleem ligt aan de andere router ertussen in. Dat was jaren geen probleem maar nu ineens wel. Erg raar. 

Aha, een tweede router achter de Experia Box.

Nee, dat is niet zo raar en eigenlijk had dat in april al tot problemen moeten leiden.

Werd die andere router in router mode of in bridge- cq. accesspoint mode gebruikt?

Wat is het merk en type van die andere router?


gebruik hem als accespoint ivm betere wifi signaal tweede router. KPN heef veel mindere dekking en snelheid dan die ik nu heb de TP Link Archer C9


Dus hij staat in bridge- of accesspoint mode?

Kan je eens een screenshot plaatsen van die instelling op jouw TP-Link?


Reageer