Skip to main content

heb sinds 2 maanden KPN maar nu werkt het live pauzeren niet maar wel bij programma  terug kijken, graag een oplossing

Hoi @Dijkje 2, welkom bij ons op het forum. We kunnen met je meedenken, daarvoor hebben we wel meer informatie nodig. 

  • Welke tv-ontvanger heb je precies van ons? Heb je er een of meerdere en speelt dit op allemaal?
  • Merk je dit bij specifieke zenders of bij alle zenders?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. 

Mocht het makkelijker zijn om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Goedemiddag @Dijkje 2,

Indien het nog niet werkt, wellicht wel op de zenders hoger dan kanaalpositie 111. Als dat het geval is, mag @Jasper het abonnementsnummer met me delen? Dan kijk ik op de achtergrond in de systemen even mee. (maar ik vermoed dat het inmiddels weer werkt)


Klopt inderdaad bij zenders boven 111 werkt het wel, ik heb 1 ontvanger


Het abonnements nummer mag gedeeld worden


Zou jij je forumprofiel dan volledig kunnen invullen @Dijkje 2? Daar staat nog geen gegevens, dus ik heb nog niets om door te geven 😉


Ik zie dat je inmiddels gegevens hebt ingevuld @Dijkje 2, maar het is nog niet volledig. Je hebt de postcode er staan, maar geen huisnummer of klantnummer. Daardoor kan ik het abonnement en de gegevens nog niet vinden. Kan je dat ook nog toevoegen en daarna hieronder een seintje geven?