Skip to main content

Gaat er helemaal geen live steam van big brother komen bij jullie . Dan ben ik bang dat ik jullie ga verlaten na jaren bij jullie gezeten te hebben . Met tv internet en telefoon vind het zo slecht . Waarom . Ben bang dat jullie veel klanten gaan verliesen

Hallo @Jochemnl01 ,

Videoland via KPN is niet hetzelfde als Videoland via internet of via de app. Via KPN zijn andere dingen beschikbaar. Soms meer en soms minder.

Je kunt 24 uur per dag meekijken via Videoland maar dit gaat niet lukken bij KPN, maar alleen door direct een abonnement te nemen bij Videoland.com. Dat kan je dan eventueel op je laptop, tablet of telefoon bekijken, en als je wil of kan, het met een chromecast of zoiets, naar je TV scherm streamen.

Je kunt dus een abonnement bij Videoland zelf nemen via hun website.

 


Ook bij KPN heb je internet. Dus kun je je abonneren op Videoland.com. Daarvoor hoef je niet naar een andere provider.
Bovendien is er bij de énige andere provider die Videoland in de decoder heeft ook GEEN Big Brother live streams mogelijk via de decoder.
Zie TotaalTV: Geen Big Brother live streams via decoder bij KPN en Ziggo.

Via het KPN Videolandpakket zijn helemaal geen live streams beschikbaar; ook die van RTL 4, 5, 7 en 8 zit er niet in.


Hoe stel ik over van kpn videoland naar videoland normaal,daar kan nl meer 


Hoi, @Annettetje 

Hoe stel ik over van kpn videoland naar videoland normaal

Niet zo moeilijk.

Ik zou éérst een abonnement / account nemen via videoland.com.

Daarna zet je het videolandpakket bij KPN uit. Dat kan via de decoder of MijnKPN. Dit gaat per direct** in (vandaar het advies eerst het online abonnement af te sluiten).
**na minimale afname van 1 maand.

daar kan nl meer

Niet zo heel veel meer. Het KPN videolandpakket is vergelijkbaar met Premium bij Videoland.

Bij beiden is al het on demand aanbod beschikbaar. (bij KPN óók online via KPN ITV app/website!)
Via videoland.com ook live RTL 4, 5, 7 en 8. Maar ja, die heb je bij KPN in je basispakket!
Bij videoland.com kunnen films gedownload worden (niet eindeloos bewaarbaar) voor off line kijken.
Bij videoland.com zijn diverse Nederlandse series met ondertiteling beschikbaar. Bij KPN (helaas) niet.
En nu ook bij videoland.com TIJDELIJK 2 live streams van Big Brother.