Skip to main content

Regelmatig komt het hier voor dat de live TV schokt, het beeld en geluid staan 2 a 3 seconden stil
om vervolgens even verder te gaan (1 seconden) dit proces blijft zich herhalen.

Als je dan even het kanaal op pauze zet en weer start wordt het programma verder normaal 
afgespeeld. Tot je naar een ander kanaal zapt en dit proces weer moet herhalen.

Na het herstarten van het modem is het overigens weer weg, dit zo ong. 2 a 3x per week.

Hallo @MartinTV is de tv-decoder van KPN rechtstreeks op het modem aangesloten of anderszins?

 


We hebben 2 tv-decoders, bij beide komt het probleem voor. 1 is via een switch aangesloten, de andere direct op het modem.


Goedemiddag @MartinTV! Dit lijkt mij een irritant probleem en zo hoort het ook niet te werken. 

Je geeft aan dat dit regelmatig voorkomt: sinds wanneer speelt dit probleem? Kun je ook aangeven van welk type modem, TV ontvangers èn switch je gebruik maakt?

Als je gebruik maakt van een switch dan is het belangrijk dat deze IGMP snooping ondersteunt. In onze Kennisbank staat een artikel van mijn collega Erik; hij legt uit wat IGMP snooping is en waarom het belangrijk is
Wil je het volgende ook eens controleren/ uitsluiten?

En tot slot ben ik benieuwd of je het probleem ook ervaart met KPN iTV Online?

Ik ben benieuwd naar jouw antwoorden en bevindingen!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!