Skip to main content

Ik heb mijn tv ontvanger ook al gereset maar dat heeft niet geholpen. Live tv pauzeren werkt. 
 Hopelijk werkt de software vervangen wel. Ik ben benieuwd. Heb je nog verdere gegevens nodig?

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

@PeterG Nee, de klant meldt dat de algemene storing die er gister in de omgeving was weer opgelost is :)


@Rutger_, Dat lijkt me een kwestie van interpretatie… Ik dacht hetzelfde als @PeterG 

Wat mij betreft zijn beide kloppend, maar wellicht heb jij nog op een andere manier met @TheRose contact gehad?


@PeterG Nee, de klant meldt dat de algemene storing die er gister in de omgeving was weer opgelost is :)

Dit topic gaat over “live pauzeren op de 5202 werkt niet”, @Rutger_ .

@TheRose meldt alleen “De storing is opgelost”

Dat KAN ik niet anders interpreteren dan dat het live pauzeren weer werkt. Ergens anders gaat dit topic niet over. 


@TijtheMan @PeterG Ik wil niet vervelend doen, maar de klant bedoelt in dit geval echt de algemene storing die door mij in de reactie daarboven is genoemd. 

Ook nog voor jullie bevestiging. Ik heb hierna, en ook na het vervangen van de tv ontvanger een privé bericht ontvangen. 

Dat het live pauzeren ook met een nieuwe tv ontvanger helaas niet werkt. 

Ook geeft @TheRose aan in het prive bericht dat er sprake is van een Fritzbox en KPN Service Plus. 

Als ik het goed heb begrepen dan werkte het met de Experiabox wel.

Ik zou dan in dit geval ook @TheRose willen adviseren om even te bellen met 0800-0402. Zodat mijn collega's van Service Plus hier naar kunnen kijken. 

Omdat de nieuwe ontvanger het probleem niet heeft opgelost is mijn vermoeden dat het toch iets met de Fritzbox te maken heeft. 


Ah duidelijk Rutger_.

Dan is er bij TheRose iets niet goed met de streams die zouden moeten komen na pauzeren op een “oude” ontvanger. De unicast streams op het (via) VLAN 4 platform dus.

Ook geeft TheRose aan in het prive bericht dat er sprake is van een Fritzbox en KPN Service Plus. 

Als ik het goed heb begrepen dan werkte het met de Experiabox wel.

Ik vermoed dan een instelling in de Fritzbox. (en jij ook haal ik uit je reactie, Rutger)


Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden. 
Ik heb nu de nieuwe kpn iTV+ media box en daar werkt het pauzeren prima.