Skip to main content

De livestream van Holland zingt Hazes werkt niet, bijblijft maar rondjes draaien op het beeldscherm.

Wat gek. Hier wel aan.

En als je met het kromme terug pijltje de app even afsluit en daarna opnieuw opent?

En je hebt de nieuwe KPN TV+ ontvanger DIW7022 neem ik aan.


Nee nog de eerste ontvanger, ik kijk Videoland via de smart tv

 


Op de tablet kan je wel kijken,maar liever op de tv kijken


Op de apps van de "oude" TV-ontvangers werkt het inderdaad niet. 


Nee nog de eerste ontvanger, ik kijk Videoland via de smart tv

 

Bij mij werkt het ook op de Samsung televisie. 

Maar kijk nu met de app in de allernieuwste ontvanger van kpn.

Heb je een wat oudere tv? Dan kan het mogelijk niet goed werken. 

Eventueel cache van de app legen. Hoe verschilt per tv.

Op de tablet kan je wel kijken,maar liever op de tv kijken

Gelukkig kun je het in ieder geval op een manier kijken. 

Ben geen Hazes fan of liefhebber. Maar zo helemaal live mee spieken heeft wel wat. 


Een nieuwe tv is het


Dan moet het toch werken, lijkt me.


Hier de hele avond geprobeerd om in te loggen. Ook op zolder op smart tv niet gelukt. Videoland app niet kunnen vinden. Heb vermoedelijk ook nog niet het genoemde nieuwste kpn tv kastje. Iemand een idee hoe de oude om te ruilen voor nieuwe?

vast dank voor de reactie

Joost


Ook op zolder op smart tv niet gelukt.

Op een smart-tv niet ouder dan 2017 moet je hem gewoon kunnen installeren. Dan maakt het type ontvanger van kpn niet uit. @Joost Hooijmans 

Heb vermoedelijk ook nog niet het genoemde nieuwste kpn tv kastje. Iemand een idee hoe de oude om te ruilen voor nieuwe?

Alle ontvangers van kpn hebben de Videoland app. Alleen in de 2952, 5202 en 2260 wordt live streaming niet ondersteund in de Videoland app. Die boxen draaien op Linux.

Alleen de allernieuwste ontvanger van kpn, de KPN TV+ box (DIW7022) op Android-TV, heeft de Videoland app waarin ook live streams mogelijk zijn.

Daar kom je alleen aan door naar de nieuwe abonnementsvorm over te gaan. Je krijgt dan wel weer een contract waarbij je het eerste jaar niet kunt opzeggen/overstappen.

Prijsstelling nieuwe vorm:

Â