Skip to main content

Ik woon in Dordrecht, maar krijg rtv Dordt en tv Rijnmond niet meer op mn tv. Deze kanalen zijn niet beschikbaar, hoe kan dat?

Hallo @DeheerPiggelmee ,

Staan de zenders niet per ongeluk op verborgen? Dat is een instelling in jouw menu. 

TV Rijnmond zit op nummer 513.  RTV Dordrecht op 1383.

 


Daar kom ik niet bij, de pincode werkte niet, pin gereset en nu is hij geblokkeerd, tsja een samsung-tv  :)

is er nog n andere manier?

 


tsja een samsung-tv  :)

De zenders ontvang je niet met je televisie van welk merk dan ook. Maar met de losse ontvanger. Of weet je de pin van de kpn ontvanger niet (meer)? In dat geval http://kpn.com/pincode .

Enne, als je via de app in je Samsung kijkt: daar zitten de lokale zenders niet op.


 

reset pincode is via kpn gedaan. werkt niet.

 

In dat geval http://kpn.com/pincode .

Enne, als je via de app in je Samsung kijkt: daar zitten de lokale zenders niet op.


reset pincode is via kpn gedaan. werkt niet.

Werkt de tool niet of kan je 'm niet gebruiken omdat je geen KPN ID hebt. Of … heb je je thuis abonnement überhaupt (nog) niet gekoppeld in je MijnKPN ?

pin gereset

Euh, hoe heb je de pin gereset??? Dat kan namelijk alleen via de tool…. En als die niet werkt reset je ook de pin niet.

Verder; aangezien je deze quote neem ik aan dat dat de fout/vergissing was m.b.t. de lokale zender.

Enne, als je via de app in je Samsung kijkt: daar zitten de lokale zenders niet op.

 

nu is hij geblokkeerd

Kom je nu niet meer in de KPN iTV app van de TV?

Ik denk dat uitloggen dan nog wel mogelijk is. Om daarna in te loggen met de nieuwe pin.


Hallo @DeheerPiggelmee ,

Staan de zenders niet per ongeluk op verborgen? Dat is een instelling in jouw menu. 

TV Rijnmond zit op nummer 513.  RTV Dordrecht op 1383.

 

Daar kom ik niet bij, de pincode werkte niet, pin gereset en nu is hij geblokkeerd, tsja een samsung-tv  :)

is er nog n andere manier?

 

@DeheerPiggelmee 

Ik neem aan dat je het gaat proberen via de TV-ontvanger en dus niet via de app. 

Hier kun je de pincode resetten : 

https://www.kpn.com/service/televisie/pincode-itv.htm

En daarna kun je de kanalen 513 en 1383 checken. 


 

Dank voor de antwoorden. Alles meerdere keren gedaan, daarna 1,5 u met kpn servicedesk alles bekeken en geupdate. Probleem blijft helaas. Ik wacht kpn maar even af wat ze er nu mee gaan doen. bedankt! 


Probleem blijft helaas.

Euh, welk probleem? Is me helaas niet geheel duidelijk.

Dat je de lokale zender(s) niet krijgt via de app in je Samsung? Die zitten daar gewoon niet in.

Dat je nu helemaal niet in de app komt? (gebruik de decoder, dan ook lokale zenders)

Log de app uit en log opnieuw in met de nieuwe pin.
Of verwijder de app en download 'm opnieuw. En log in met de nieuwe pin.


 

Dank voor de antwoorden. Alles meerdere keren gedaan, daarna 1,5 u met kpn servicedesk alles bekeken en geupdate. Probleem blijft helaas. Ik wacht kpn maar even af wat ze er nu mee gaan doen. bedankt! 

En ik ga er nog steeds vanuit dat je het probeert met jouw TV-ontvanger. Dus niet via een app. Klopt dat? 


Hi @DeheerPiggelmee, hoe staat het er nu voor met de zenders?

Mocht je ze nog steeds niet kunnen zien, zou je dan voor de duidelijkheid voor alle andere forumleden de volgende vraag willen beantwoorden?

Wil je deze zenders bekijken via je KPN interactieve ontvanger óf via de KPN smart tv app op je Samsung tv? 


Hallo @DeheerPiggelmee ,

Staan de zenders niet per ongeluk op verborgen? Dat is een instelling in jouw menu. 

TV Rijnmond zit op nummer 513.  RTV Dordrecht op 1383.

 

Daar kom ik niet bij, de pincode werkte niet, pin gereset en nu is hij geblokkeerd, tsja een samsung-tv  :)

is er nog n andere manier?

 

@DeheerPiggelmee

Ik neem aan dat je het gaat proberen via de TV-ontvanger en dus niet via de app. 

Hier kun je de pincode resetten : 

https://www.kpn.com/service/televisie/pincode-itv.htm

En daarna kun je de kanalen 513 en 1383 checken. 

@DeheerPiggelmee 

Wil je deze zenders inderdaad bekijken via je KPN interactieve ontvanger óf toch via de KPN smart tv app op je Samsung tv? 

Is het nu gelukt? 


We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!