Skip to main content

Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik heb hetzelfde probleem. Een los abbo bij Videoland. Via airmiles. Op de smart tv beneden lukt het wel maar boven een wat oudere tv. Het aanschaffen van een chromecast moet vanwege de kosten en weer een extra apparaat niet de oplossing zijn. Waarom niet de app van Videoland standaard in de ontvanger van KPN Telecom ingebouwd? Is vast en zeker veel meer vraag naar dan veel van al die andere apps die er wel op staan.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Regez en welkom op ons forum!

Met een abonnement van Videoland zelf, heb je toegang tot de Videoland app, maar niet via de tv-ontvangers van KPN. Om via de tv-ontvangers Videoland te kunnen bekijken, heb je Videoland via KPN nodig. Je kunt dan Videoland bekijken via On Demand op de tv-ontvanger, iTV Online en de iTV app. Je kunt deze niet koppelen aan jouw Videoland abonnement via Videoland zelf. De enige manier om Videoland toch op de oudere niet-Smart TV te bekijken, is door of Videoland via KPN af te nemen of door de aanschaf van een Chromecast. Ik zal jouw feedback in ieder geval intern doorgeven, zodat mijn collega's op de hoogte zijn van de wens.Â