Skip to main content

Ik kan onder het kopje 'sport' niet de eredivisie wedstrijden van espn2 zien, waardoor komt dat? (Psv-feyenoord en ajax-az)

Hallo @JeroenBossoe ,

Voor ESPN 2 moet je een abonnement hebben op het aanvullende ESPN-pakket. Alleen ESPN (1) zit standaard in het basispakket. 

Hier kun je een losse wedstrijd kopen : 

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/live-losse-sportwedstrijden-kijken.htm


Hallo @JeroenBossoe ,

Voor ESPN 2 moet je een abonnement hebben op het aanvullende ESPN-pakket. Alleen ESPN (1) zit standaard in het basispakket. 

Klopt dat heb ik niet maar ik wil dus een losse wedstrijd kopen voor €6, maar de eredivisie wedstrijden staan er niet tussen. 


Hoi @JeroenBossoe. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je niet de mogelijkheid krijgt om deze losse wedstrijd te bestellen. Ik heb het zojuist zelf even getest en krijg wel de mogelijkheid om deze wedstrijd te bestellen. Heb je het op de onderstaande manier geprobeerd? Als dit niet werkt kan je misschien eens proberen om jouw tv-ontvanger te resetten. Laat je ons weten of het is gelukt?

 

  1. Zet je televisie aan, druk op je witte KPN afstandsbediening op Menu].
  2. Kies voor sport en klik op OK].
  3. Kies je wedstrijd en klik op OK].
  4. Klik op BETAAL], voer je pincode voor Interactieve TV in en druk op oOK].
  5. Vervolgens kijk je de wedstrijd zodra deze is begonnen op kanaal 260 t/m 271 (ESPN) en kanaal 272 t/m 283 (Ziggo Sport Totaal).

Hoi @JeroenBossoe. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je niet de mogelijkheid krijgt om deze losse wedstrijd te bestellen. Ik heb het zojuist zelf even getest en krijg wel de mogelijkheid om deze wedstrijd te bestellen. Heb je het op de onderstaande manier geprobeerd? Als dit niet werkt kan je misschien eens proberen om jouw tv-ontvanger te resetten. Laat je ons weten of het is gelukt?

 

  1. Zet je televisie aan, druk op je witte KPN afstandsbediening op pMenu].
  2. Kies voor sport en klik op pOK].
  3. Kies je wedstrijd en klik op pOK].
  4. Klik op pBETAAL], voer je pincode voor Interactieve TV in en druk op OK].
  5. Vervolgens kijk je de wedstrijd zodra deze is begonnen op kanaal 260 t/m 271 (ESPN) en kanaal 272 t/m 283 (Ziggo Sport Totaal).

Ik heb het inderdaad op die manier geprobeerd maar geen espn2 wedstrijden te zien. Helaas ook niet na de ontvanger te hebben gereset. Dit zijn de enige wedstrijden die ik kan kopen

 


@JeroenBossoe 

Het lijkt erop dat je alleen voor Ziggo Sport kunt kopen. 

Heb je niet toevallig de kanalen 260 t/m 271 al open staan. Kijk anders eens bij de verborgen zenders. 


@JeroenBossoe

Het lijkt erop dat je alleen voor Ziggo Sport kunt kopen. 

Heb je niet toevallig de kanalen 260 t/m 271 al open staan. Kijk anders eens bij de verborgen zenders. 

Kanalen 266 t/m 271 staan in de gids maar dus niet espn 2 en 3. Ook niet bij verborgen zenders


Vreemd dat je deze wedstijden  (Psv-feyenoord en ajax-az) niet kan bestellen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik voor je uitzoeken. Aangezien deze wedstrijden al op tv zijn kan ik mij voorstellen dat je z.s.m. een oplossing hiervoor wilt hebben. Je kan ook bellen met onze klantenservice (0800 0402). Dan helpen mijn collega's jou gelijk verder.Â