Skip to main content

Hoi KPN, ik heb om 12u de wedstrijd PSV Heracles besteld en betaald met pincode. Dat geeft hij ook aan. 
Via menu sport ga ik naar de wedstrijd, er staat in het groen gekocht. Ga na zender gedrukt opent hij zender kanaal 1, zie afbeelding.


maar volgens jullie moet je naar kanaal 261 of zo gaan.

 

weg geld en weg wedstrijd, bedankt!

 

Hoi, wat raar dat ie niet goed verwijst.

De wedstrijd zou te zien moeten zijn op één van de on demand kanalen 260 tot 265 denk ik zo. Dat zijn de on demand kanalen voor de eredivisie.

Ik weet niet precies welke van die. Ikzelf heb het espn pakket waardoor die on demand kanalen niet zichtbaar zijn.


Hi @Markd78, ben je er uit gekomen met de uitleg van Peter en is het gelukt om de wedstrijd te kijken?

Dit zijn de stappen om een losse sportwedstrijd te kopen en kijken:

  1. Zet je televisie aan, druk op je witte KPN afstandsbediening op Menu].
  2. Kies in het 'Menu' voor 'Sport' en klik op ok].
  3. Kies je wedstrijd en klik op ok].
  4. Klik op betaal], voer je pincode voor tv in en druk op ok].
  5. Vervolgens kijk je de wedstrijd zodra deze is begonnen op kanaal 260 t/m 271 (ESPN) en kanaal 272 t/m 283 (Ziggo Sport Totaal).

Probleem was niet hoe ik een wedstrijd moet aanschaffen, dat lukt wel. Alleen na aanschaf verwees KPN mij naar kanaal 1 ipv 260-267 voor de wedstrijd. Zie foto.
en dus nee wedstrijd kijken was niet gelukt. Betalen wel.

 


@Markd78 Jammer dat 't niet gelukt is om de wedstijd te bekijken. 

Aankopen zoals losse wedstrijden kunnen we in de tussentijd niet zien. Zo gauw je de factuur hebt waar de aankoop op staat, kunnen we 'm voor je vergoeden. Als je dan even contact met onze klantenservice opneemt, of me hier een seintje geeft, zorgen we ervoor dat je de kosten van de losse wedstrijd terug krijgt.