Skip to main content
Ik wil De Graafschap-Ajax bestellen als een losse wedstrijd. In het menu bij sport wordt deze wedstrijd niet vertoond. Ik heb geen verborgen zenders, hoe kan ik losse wedstrijd bestellen?

Ik heb al de ontvanger reset en opnieuw ‘ingeladen’.
Ha @Johnvanh, hele goede vraag. Ik weet het eerlijk gezegd niet meteen! De wedstrijd is nu al bijna afgelopen ook, zie ik 😞. Je zag wel andere eredivisie wedstrijden?
@Marcia_ volgens mij zijn die losse wedstrijden pas te bestellen als de live wedstrijden zijn afgelopen. Maar zeker weten doe ik het ook niet. Want dan is het nog de vraag of Fox Sports het vrij geeft. 🤔



Ik zie alleen maar dit:


Je hebt vast een abonnement op Fox Sports eredivisie. Daar was de wedstrijd op kanaal 2 (222) te zien.

Als je een abonnement hebt op "eredivisie" dan ontbreken de huur kanalen (1 t/m 6) daarvan. Dat zal ook de reden zijn dat je 'm niet kon huren. Omdat je 'm gewoon kon zien via eredivisie 2 (222).



Of je hebt een eigen zenderlijst (favorieten) zonder die Live Sport on Demand kanalen erin....



Hopelijk heb je 'm alsnog gevonden en genoten van de wedstrijd. Zelf heb ik het schakelprogramma gekeken. (met op de kleine tv via Digitenne F.S. 2 ... )



@Dennis Schreve Het heet Live sport on demand.... 😉

Huh! Watte?! "volgens mij zijn die losse wedstrijden pas te bestellen als de live wedstrijden zijn afgelopen". AF-GE-LO-PEN??? Dan is 't niet meer live toch?? 😆
Je hebt vast een abonnement op Fox Sports eredivisie.

Nope 😞
Bedankt @PeterG maar ik heb geen abonnement op “eredivisie” en zag idd hetzelfde scherm als @Dennis Schreve
Het is nu te laat maar .... kijk eens bij "verborgen zenders" onder instellingen. 😐
Ik heb even rondgevraagd, maar ik begrijp van anderen dat ze de wedstrijd wel kunnen bestellen. Wil je inderdaad toch nog eens controleren of je de zenders niet verborgen hebt? Het gaat dan om de kanalen 260 t/m 271.
De zenders zijn niet verborgen. Dit zie ik bij ‘zenders verbergen’


De zenders zijn niet verborgen. Dit zie ik bij ‘zenders verbergen’



Welke 4 zenders heb je dan verborgen? Een ik zie ze inderdaad staan, maar raar dat je ze dan niet kan gebruiken. 😥
Nee je ziet ze juist niet staan. (De 4 verborgen zenders zijn andere zenders).

Ik ben op zoek naar Fox Sports 1. Dat zou toch kanaal 260 t/m 266 zijn? En niet vanaf 267?
Nee je ziet ze juist niet staan. (De 4 verborgen zenders zijn andere zenders).

Ik ben op zoek naar Fox Sports 1. Dat zou toch kanaal 260 t/m 266 zijn? En niet vanaf 267?


Oh, ik zie de zenders 266 t/m 270 staan, maar ik begreep je verkeerd.

Ik heb gelezen dat je geen abonnement hebt op Fox Sports, maar Fox Sports 1 t/m 3 dat zijn lineair zenders, en daar moet je een abonnement op nemen om ze te kijken, en om wedstrijden terug te kijken met Begin Gemist via de TV gids.



Zie info: Fox Sports
Ah ok duidelijk. Dus 1 losse wedstrijd kopen van Fox 1 t/m3 kan niet, alleen abonnement afsluiten.



Bedankt!
Ah ok duidelijk. Dus 1 losse wedstrijd kopen van Fox 1 t/m3 kan niet, alleen abonnement afsluiten.



Bedankt!


Als je KPN compleet bent kun je wisselen van het Pluspakket naar Fox Sports Eredivisie en weer andersom.

LET OP! Je moet dan wel de volle maand kijken voor je weer kan terug wisselen van Fox Sports naar pluspakket of andersom.
Dit klopt niet. Als je geen Fox Spors eredivisie hebt, en die heb je niet anders zouden ze i.i.g. in die lijst (foto) moeten staan, dan moet je Live sport 1 t/m 6 (260 t/m 265) ook hebben. Dat die er niet staan klopt dus niet met je abonnement.

Misschien ooit Fox Sports eredivisie gehad en dat bij stoppen daarvan de corresponderende Live Sport on demand kanalen niet weer aangezet zijn.



Ik zal even iemand roepen : " @Marcia_ !!!



@Dennis Schreve Heb jij toevallig wel Fox sports eredivisie 221 t/m 223? Dan klopt het dat je Live Sport on demand 1 t/m 6 (260 - 265) niet hebt. Als het goed is zou je 272 t/m 283 ook niet hebben aangezien je Ziggo sport hebt.
@Dennis Schreve Heb jij toevallig wel Fox sports eredivisie 221 t/m 223? Dan klopt het dat je Live Sport on demand 1 t/m 6 (260 - 265) niet hebt. Als het goed is zou je 272 t/m 283 ook niet hebben aangezien je Ziggo sport hebt.

Vind ik best dom eigenlijk, of ik het nou via Begin Gemist zie of via Sport On Demand, zou eigenlijk niet uit moeten maken. Het wordt ons op deze manier niet gemakkelijk gemaakt. Als klanten Fox Sports of Ziggo Sport hebben, dan zouden ze hier ook gebruik van moeten kunnen maken. Alleen klanten die het abonnement hebben kunnen het dan gratis zien, en mensen zonder abonnement per wedstrijd moeten betalen. Want dit is op deze manier erg onduidelijk zo.
Ik zal even iemand roepen : " @Marcia_ !!!

😂🤣 @Marcia_ slaapt middagdutje! Ssstt! Stil zijn @PeterG 😷
Dennis, je schept wel een beetje boel verwarring hier! ;-)



@Johnvanh ik weet nog steeds niet waarom het bij jou niet werkt! Ik heb daarom een ticket aangemaakt voor de technische collega's van itv. Zij zullen binnen twee werkdagen contact met je opnemen en hopelijk kunnen we dan achterhalen wat er aan de hand is. Wil je ons laten weten wat eruit gekomen is? Excuses voor het ongemak!
@Marcia_ dankjewel, ik laat het hier weten
Dennis, je schept wel een beetje boel verwarring hier! ;-)

Waarmee precies? Met dit:



@Dennis Schreve Heb jij toevallig wel Fox sports eredivisie 221 t/m 223? Dan klopt het dat je Live Sport on demand 1 t/m 6 (260 - 265) niet hebt. Als het goed is zou je 272 t/m 283 ook niet hebben aangezien je Ziggo sport hebt.Vind ik best dom eigenlijk, of ik het nou via Begin Gemist zie of via Sport On Demand, zou eigenlijk niet uit moeten maken. Het wordt ons op deze manier niet gemakkelijk gemaakt. Als klanten Fox Sports of Ziggo Sport hebben, dan zouden ze hier ook gebruik van moeten kunnen maken. Alleen klanten die het abonnement hebben kunnen het dan gratis zien, en mensen zonder abonnement per wedstrijd moeten betalen. Want dit is op deze manier erg onduidelijk zo.


❓❔❓
Nou, Dennis er is een groot verschil.



Begin gemist is gratis als je een zender hebt en kijk je dus wat in het verleden. Want als je dat na een half uur doet zie het het niet meer live natuurlijk.



Live sport on demand kan alleen live gekeken. Huur je het dus een half uur na het begin dan kan je niet van af het begin kijken.

Live sport on demand is verder bedoelt voor diegenen die incidenteel een sportevenement LIVE willen zien.



Het wordt aangeboden via een zenderpakket EN ALS je dat NIET hebt kun je incidenteel live kijken door losse (dure) afname.



Verder is het natuurlijk niet handig om de bij eredivisie (of in jouw situatie de live sport on demand kanalen van Ziggo Sport) aan te bieden als de klant een abo op de zenders heeft. Dan kan je de klant ook op ongewenste kosten jagen.
@Johnvanh heb je nog contact gehad met mijn collega's? Wat is eruit gekomen?
Ben eergisteren weer gebeld door KPN. Het bleek dat er een heel deel van Fox Sports uitgeschakeld stond op mijn account. Dit hebben ze weer aangezet en nu kan ik alle kanalen zien en evt. bestellen.
Heel fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier ervan!