Skip to main content

En weer is love island Nederland 2021 niet te vinden op Videoland  

Gister is love island 2021 begonnen op Videoland maar niet zichtbaar in het overzicht. 

*Admin: samengevoegd met bestaand topic


Ik ben ook heel benieuwd wanneer en of deze online komt op KPN Videoland. 

*Admin: samengevoegd met bestaand topic


Komt het er nog wel op dan? Ik hoop het toch?


Hi allemaal! 

Ik heb het even voor jullie gecheckt: Love Island seizoen 2 staat er al wel op, op Videoland via KPN: je kunt deze het snelste vinden door te zoeken via de zoekfunctie! Zoeken op Love Island Nederland

Laten jullie weten of het gelukt is?

*Admin: toevoeging zoekterm


Ja maar niet seizoen 3 is begonnen..


Hi allemaal! 

Ik heb het even voor jullie gecheckt: Love Island seizoen 2 staat er al wel op, op Videoland via KPN: je kunt deze het snelste vinden door te zoeken via de zoekfunctie! 

Laten jullie weten of het gelukt is?

Hier ook alleen seizoen 1 en 2 te vinden….:(


Hmmm… Over welke variant van Love Island hebben we het: de Nederlandse of een andere variant?


Over de Nederlandse die afgelopen maandag is begonnen.


Dan gok ik wel dat we het over dezelfde hebben:

 

En er staan nu 3 afleveringen op:

 

 

Kun je het nog eens checken? Of zit ik er helemaal naast en is er al een seizoen 3 van Love Island Nederland?


 


Ik zie al waar het fout gaat! 🙂 het is love island nederland! Top!


Je liet mij effe zweten, hoor @Arisx:stuck_out_tongue_winking_eye: Veel kijkplezier!


Ik heb ‘m nu ook gevonden! Bedankt!🤗


Hi allemaal! 

Ik heb het even voor jullie gecheckt: Love Island seizoen 2 staat er al wel op, op Videoland via KPN: je kunt deze het snelste vinden door te zoeken via de zoekfunctie! Zoeken op Love Island Nederland

Laten jullie weten of het gelukt is?

*Admin: toevoeging zoekterm

Het staat er inderdaad op, maar Bij Videoland online staat de aflevering er om 20.00 uur dagelijks op. Bij KPN Videoland pas de volgende dag. Met als gevolg dat je allemaal spoilers leest als je Facebook opent. Ik betaal er.hetzelfde voor. Waarom pas de volgende dag? 
 

corine 


Fijn dat jij de afleveringen nu ook hebt kunnen vinden, @Corine1968! Ja, spoilers: altijd lastig met dit soort programma's! We zijn hierin afhankelijk van Videoland: zij leveren het aan en daar kan een vertraging in zitten! Je signaal zal ik intern doorgeven, maar weet dat wij er iig geen invloed op hebben!


Met als gevolg dat je allemaal spoilers leest als je Facebook opent. Ik betaal er.hetzelfde voor. Waarom pas de volgende dag? 

Dat merk ik eigenlijk altijd. Laatst ook een realityserie (vraag me niet welke, ze boeien me absoluut niet). Die stond er bij Videoland-punt-com donderdagavond om 20:00 uur op en via kpn pas op vrijdag. En soms pas in de middag. Ach, ze staan er vervolgens wel 2 jaar op, dus je hebt de tijd / geen haast natuurlijk! :grin: .

Je kunt er natuurlijk voor kiezen om het videolandpakket bij kpn stop te zetten en een (nieuw) abonnement via Videoland.com te nemen. Op tv te kijken middels de app in je smart-tv of via Chromecast. Bij dat laatste is een tv met hdmi voldoende.
Dan heb je wsl genoeg aan het Plus abonnement, wat ook nog een euro goedkoper is dan het videolandpakket bij kpn.


De 2 laatste afleveringen van love Island 2021 zijn  nog steeds niet beschikbaar. Inmiddels is de uitslag breed bekend. Zo heeft een Videoland abonnement via KPN geen zin


Eens ik kan de finale nu ook nog steeds niet zien!


Hier staat de finale er ook nog niet op. 😩

En wel al voorbij zien komen wie er heeft gewonnen. 😖


De laatste aflevering van Love Island is inderdaad nog niet te zien! Kunnen jullie deze er zo snel mogelijk opzetten?


Zo heeft een Videoland abonnement via KPN geen zin


Dit, :point_down_tone4:,  is (nog steeds) van toepassing:

Ja, spoilers: altijd lastig met dit soort programma's! We zijn hierin afhankelijk van Videoland: zij leveren het aan en daar kan een vertraging in zitten! Je signaal zal ik intern doorgeven, maar weet dat wij er iig geen invloed op hebben!

Als ik nu kijk, is de finale aflevering toegevoegd: zien jullie deze inmiddels ook? Wel zuur dat de uitslag al bekend is, maar hopelijk is het toch leuk om nog naar de laatste aflevering te kijken!