Skip to main content

Goedemorgen, klopt het dat er nu al twee dagen geen nieuwe aflevering van love island usa is geplaatst?

Bij Videoland zelf staan ze er al wel op..... maar omdat ik een abonnement via jullie heb kan ik daar niet op inloggen.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Bij mij ook het geval. Zonet gebeld met KPN. Hiervan waren ze nog niet op de hoogte, werd gezegd.

Ik hoor morgen of overmorgen van ze.

 

 


Dank je wel voor je reactie. Ik ben benieuwd of het snel opgelost is.....


Vandaag wederom gebeld en nogmaals uitgelegd; sinds vanavond staan afl 16 t/m 18 erop! Bij jou ook?


bij mij ook geen nieuwe afleveringen love island usa, aflevering 15 was de laatste 


@Kampe731@deza2311 en @DaniH,RTL heeft de stekker eruit getrokken. Daarom worden er ook geen nieuwe afleveringen geplaatst. 

RTL heeft alle reality-tv opgeschort. Programma's als Temptation Island en Love Island worden voorlopig niet door RTL uitgezonden. Dat meldt RTL Nieuws.

Ik hoop dat jullie zo genoeg informatie hebben. 👍🏼😉


@Dennis Schreve als ik @Kampe731 haar reactie leest heeft zij nu wel aflevering 16, 17 en 18?


bij mij ook geen nieuwe afleveringen love island usa, aflevering 15 was de laatste 

@deza2311 & @DaniH Ik heb even gekeken, bij mij staat 16, 17 & 18 er wel op: 

Zou je je TV ontvanger achterop eens uit willen zetten en daarna weer aan, en kijk daarna nog eens of de afleveringen er dan bijstaan. 


@Dennis Schreve thanks ga ik proberen 


@Kampe731 Ja bij staan ze er nu ook op!

@Dennis Schreve  klopt dat RTL de stekker er uit getrokken heeft, maar op Videoland niet via kpn stonden de afleveringen er wel op.... daarnaast is dit de usa versie en niet een Nederlandse versie, want daar is de stekker uitgetrokken

Fijne avond nog allemaal!


@Kampe731 Ja bij staan ze er nu ook op!

@Dennis Schreve  klopt dat RTL de stekker er uit getrokken heeft, maar op Videoland niet via kpn stonden de afleveringen er wel op.... daarnaast is dit de usa versie en niet een Nederlandse versie, want daar is de stekker uitgetrokken

Fijne avond nog allemaal!

 @DaniH dat klopt, het gaat om de Nederlandse Love Island. 😉👍🏼 Fijne avond en veel kijkplezier!


@Dennis Schreve thanks ga ik proberen 

@deza2311 laat je het even weten of het bij jou ook gelukt is, en dat die afleveringen erbij staan?


Nu staat er vandaag weer geen nieuwe aflevering op van love island usa! Het wordt zo wel vervelend!.

Ik kan beter over gaan stappen naar de gewone videoland.....


Nu staat er vandaag weer geen nieuwe aflevering op van love island usa! Het wordt zo wel vervelend!.

Ik kan beter over gaan stappen naar de gewone videoland.....

Op welke dag wordt het dan uitgezonden @DaniH?


Er komt elke dag een nieuwe aflevering. Tot het is afgelopen. Op Videoland staat aflevering 21 al, maar bij Videoland via kpn dus nog niet....


Er komt elke dag een nieuwe aflevering. Tot het is afgelopen. Op Videoland staat aflevering 21 al, maar bij Videoland via kpn dus nog niet....

Er schijnt een probleem te zijn met het leveren van de uitzendingen, maar dit ligt ook bij RTL, maar ook bij KPN. Denk dat het niet goed gaat met plaatsen van de content bij KPN. 


Hallo @DaniH Er is inderdaad een probleem met de aanlevering vanuit RTL. Het speelt onder andere bij Love Island. Er wordt hard aan gewerkt om de missende uitzendingen alsnog live te zetten. 


Reageer