Skip to main content
TEr is volop reclame over de nieuwe serie love island welke vandaag om 20:30 begint maar via de on demand van kpn kunnen we deze niet vinden, waar moeten we kijken



Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
TEr is volop reclame over de nieuwe serie love island welke vandaag om 20:30 begint maar via de on demand van kpn kunnen we deze niet vinden, waar moeten we kijken

Inderdaad, ik ben ook al de hele avond aan het zoeken.
Ik ben ook opzoek en zie NIETS!!!!!

Balen.
Hallo @TimotattyCorn. @Davek en @Mandyvw1991, welkom op het KPN forum. Vet zuur dat jullie het programma niet kunnen vinden. Zelf ben ik niet zo bekend met het liefdesprogramma, dus heb even research gedaan. Ik zie dat Love Island alleen On Demand bij Videoland te kijken is. Ik neem aan dat jullie daar op geabonneerd zijn via KPN(?)



Ik zal navraag voor jullie doen waarom Love Island (nog) niet in de Videoland On Demand- gids staat. Ik kom erop terug!
Hay @Davek, @TimotattyCorn en @Mandyvw1991. Daar ben ik weer. Mét goed nieuws. Het programma is te zien, vanaf de start afgelopen maandag (23 september) is het toegevoegd.



De afleveringen van Love Island zijn te vinden via de iTV menu op:


  • On Demand
  • Videoland
  • TV Programma
  • Love Island Nederland/Seizoen 1



Veel kijkplezier!
Llove Island is nu wel te vinden, maar het lijkt er op dat de afleveringen een dag achterlopen? Nu zou aflevering 3 er op moeten staan..... maar alleen 1 en 2 staan er op
Hah @DaniH, welkom op het KPN forum. Goeie vraag. Ik zag vanochtend 3 afleveringen staan (maandag, dinsdag en woensdag). Ik zal navraag doen hoe laat een nieuwe afleveringen worden gepubliceerd!
Hey @DaniH, en anderen. Afleveringen van Love Island Nederland / Seizoen 1 worden bij Videoland On Demand de eerstvolgende morgen gepubliceerd. Helaas! Vanochtend is de vierde aflevering (donderdag) erop gekomen ⛱️

Reageer