Skip to main content

Wat ik ook probeer ,ik krijg het niet voor elkaar om viaplay uit te zetten, Niet via de ontvanger , krijg de melding “STB-wg-14 ,probeer het straks nog een keer “ , niet via de app en ook niet via de klantenservice.

Donderdag een medewerkster aan de lijn gehad die kon het wel uitzetten maar dan moest ik akkoord gaan met een contractverlenging van een jaar , daar ben ik maar mee akkoord gegaan. Vanmorgen weer contact gehad met de vraag wanneer het nieuwe abonnement zou in gaan , deze mevrouw kon de bestelling niet vinden en heeft me toen doorgezet naar een “expert “. Deze kon ook de contractverlenging niet vinden en zou ook weer viaplay voor me uitzetten wat dus ook WEER niet lukte verder staat er op de pagina waar je producten aan en uit kunt zetten de melding “je doet een wijziging waardoor je vanaf nu in aanmerking komt voor elke maand combivoordeel “, die melding staat er nu bijna 2 maanden. Ik krijg wel allerlei emails met bevestigingen maar verder gebeurd er niks. Het enige wat ik graag wil ,dat de fout wordt opgelost zodat ik zelf weer mijn zaakjes kan regelen.

Goedemiddag @Hebbe67 en welkom hier op ons forum!
Kan me heel goed voorstellen dat je dit graag opgelost ziet en zo weer al je eigen zaken kunt regelen dus goed dat je ook via deze weg aan de bel trekt. Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld (waarvoor dank!) dus ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat Viaplay op dit moment nier meer actief is, was je hier inmiddels van op de hoogte?


Dank je wel voor je reactie, het is inmiddels geregeld.  Ik hoop alleen dat, als ik in de toekomst iets aan of uit wil zetten, dit meteen lukt.

Hebbe67


Beste @Hebbe en @Hebbe67 

 

In MIJNKPN kan je heel makkelijk iets uit of aan zetten.

Uit zetten kan pas na 1 maand en dan kan het dagelijks en gaat het meteen in.

Op de volgende factuur zie je dan een verrekening. 


Beste Joop2011,

Dat is nou net het probleem, Ik had vorige maand hetzelfde probleem met het aanzetten van ESPN.

In twee weken 5 keer gebeld met de klantenservice of zij het misschien konden aanzetten, wat dus ook niet lukte, totdat iemand de vraag ging stellen bij een “hoger iemand”, toen was het zo geregeld. Wat ik ook probeerde, via het menu van de tv ontvanger,via de app op mijn telefoon en via mijn Kpn, het lukte niet. De laatste keer een “expert”aan de lijn gehad en hij begreep er ook niets van, maar het is geregeld daar gaat het om. Ik lees en leer veel op dit forum en probeer dan ook alles zelf te regelen maar soms breekt nood wetten en is alle hulp welkom. Mijn forumnaam is Hebbe67.

 


Mijn forumnaam is Hebbe67.

Maar je reageert hiermee hierboven onder forumnaam Hebbe zonder 67.

De een is waarschijnlijk onder je KPN ID. En de ander onder je Facebook. 


Hallo Peter,

Ik weet  niet wat er is mis gegaan,ik heb een nieuw account aangemaakt en als het goed is moet het nu kloppen.


Jep! 😀 👌


Dank je wel voor je reactie, het is inmiddels geregeld.  Ik hoop alleen dat, als ik in de toekomst iets aan of uit wil zetten, dit meteen lukt.

Hebbe67

Fijn om te lezen dat het inmiddels is gelukt @Hebbe67 en ook bedankt voor het laten weten! Voor nu een fijne zondag toegewenst :)


Reageer