Skip to main content

Ik heb mijn huis verkocht,maar kan pas een maand later in mijn nieuwe woning. Wat doe ik in de tussentijd met mijn apparatuur,WiFi aansluiting etc.?

Ha @Loek86, welkom! Drukke tijden voor de boeg met een verhuizing dus! Je hebt voor wat betreft onze diensten eigenlijk twee opties:

 

Optie één. Je kan het abonnement dat je bij KPN afneemt eventueel downgraden en alvast verhuizen naar het nieuwe adres. Je betaald dan wel een maand door (lager bedrag vanwege downgrade). Op deze manier blijven alle opnames behouden. Ook de ExperiaBox en tv-ontvangers hoeven dan niet retour.

Optie twee is een ‘Tijdelijk pakket’. Sinds kort is het mogelijk om een het abonnement om te zetten naar een 'Tijdelijk pakket’. Het Tijdelijk pakket is een basispakket voor klanten om in een korte tussenperiode nog gebruik te kunnen maken van onze diensten. Jouw vaste internetaansluiting gaat niet naar het tijdelijke adres, maar je maakt gebruik van het wifinetwerk of via een eigen mobiele hotspot.

Dit zit in het Tijdelijk pakket:

  • TV kijken via Digitenne (incl. 1 Digitenne tuner)

  • Behoud van e-mail

  • KPN Veilig (5 gratis licenties)

  • Extra afgesloten diensten gaan nog steeds via KPN-factuur, bijv. Netflix

Je kan hier maximaal 12 maanden gebruik van maken en kost 25 euro per maand. Er zijn geen aansluitkosten. Einddatum van het huidige contract blijft ongewijzigd.

 

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de collega's via ons gratis nummer 0800-0402.