Skip to main content

Gisteravond is de tv zeker 9 maal bevroren met foutcode STB-NMC-400. Dit is wel heel vervelend.

We zijn er klaar mee. Dit is al maanden aan de gang, maar zo erg als gisteravond, was wel het summun.

Ook valt overdag internet veel uit. Wat is er aan de hand.. als het zo doorgaat, , zeggen we ons abonnement op.

Onze postcode is 3145AD

Welke Experia/KPN Box heb je?

Ziet klantenservice.(0800-0402) in de logs ook dat de Intenet verbinding regelmatijg verbroken is?

Hoe is de TV ontvanger aangesloten op jouw Experia/KPN Box? Is dat rechtstreeks of via een switch en/of "draadloze" verbindingsset en wat is het merk en type daar dan van?


Goedenavond @van Hattum, goed dat je hier aan de bel trekt! Ik snap heel goed dat dit een vervelend probleem is: we denken graag met je mee om dit op te lossen.

Welke Experia/KPN Box heb je?

Ziet klantenservice.(0800-0402) in de logs ook dat de Intenet verbinding regelmatijg verbroken is?

Hoe is de TV ontvanger aangesloten op jouw Experia/KPN Box? Is dat rechtstreeks of via een switch en/of "draadloze" verbindingsset en wat is het merk en type daar dan van?


Wil je de vragen van WJB beantwoorden en ook jouw Forum profiel voorzien van jouw klantgegevens? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de KPN moderators en op basis hiervan kan ik je gegevens erbij pakken en je verbinding controleren.

*Admin: quote vragen toegevoegd


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!