Skip to main content

Hallo

Ik heb ook een LG OLed CX serie. En bij mij werkt het ook niet sinds de Update. 

Ik heb echter wel een PS4 pro en blu ray speler speler waarop mijn magic remote wel functioneert. 

De tv ontvanger op fabriekinstelling zetten hielp ook al niet. hard reset werkte ook niet.  Vermoedelijke is er iets mis gegaan bij de update van het kpn kastje.

 

Dit is echt vervelend aangezien ik niet weet waar mijn kpn afstandbediening is. 

Kunnen jullie dit zsm oplossen. 

Groetjes

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hallo

Ik heb ook een LG OLed CX serie. En bij mij werkt het ook niet sinds de Update. 

Ik heb echter wel een PS4 pro en blu ray speler speler waarop mijn magic remote wel functioneert. 

De tv ontvanger op fabriekinstelling zetten hielp ook al niet. hard reset werkte ook niet.  Vermoedelijke is er iets mis gegaan bij de update van het kpn kastje.

 

Dit is echt vervelend aangezien ik niet weet waar mijn kpn afstandbediening is. 

Kunnen jullie dit zsm oplossen. 

Groetjes

Beste deze topic gaat niet over de ab problematiek van de magic remote icm de stb.

Daarnaast de Magic Remote van LG is niet compatible met de DIW7022.

Als je kpn ab kwijt ben kan je een nieuwe bestellen via de website of telefonische.

mvg 


Hallo

 

Kunnen jullie dit zsm oplossen. 

Groetjes

 

@Falk

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Bel gratis 0800-0402

 

En ik ben het met @Thijs1963 eens.

Je had hier beter een eigen nieuwe topic voor moeten maken. 😉😉😊


Hi @Falk! Is het gelukt via de klantenservice in ieder geval een nieuwe afstandsbediening aan te vragen? Heb je daarnaast dit topic over het koppelen van de Magic Remote aan de TV+ al gezien?


Er is ook een update geweest bij de LG televisies, ik heb mijn afstandsbediening helemaal gereset. Batterijen eruit en 20 seconden de powerknop ingedrukt houden.

 


Hallo Allen,

 

Bedankt allen voor het meedenken. Heb alle adviezen gevolgd. Heb de oorzaak gevonden. De tv ontvanger van KPN is stuk. HDMI in/uigang werkt niet naar behoren. Daardoor kon ik de afstandbediening van de tv niet koppelen met itv kastje. 

Wordt nu even bellen met kpn telefoonlijn.

 

Groetjes,


Hallo Allen,

 

Bedankt allen voor het meedenken. Heb alle adviezen gevolgd. Heb de oorzaak gevonden. De tv ontvanger van KPN is stuk. HDMI in/uigang werkt niet naar behoren. Daardoor kon ik de afstandbediening van de tv niet koppelen met itv kastje. 

Wordt nu even bellen met kpn telefoonlijn.

 

Groetjes,

Beste Falk

Ik weet niet wat je gevonden heb maar wat je nu beweerd klopt niet.

De ontvanger kan kapot zijn maar dit staat los van de LG Magic Remote want nogmaals deze is niet computable met de STB op enkele functies na ga dit niet werken.

Wat betreft je opmerking over HDMI het werkt JA of NEE concreet heb je geen beeld dan is er een defect.

Het is een digitale verbinding dus het werkt bv niet voor de helft.

Heb je wat flikkering zou het wel kunnen dat bv de HDMI kabel vervangen moet worden.

Het verband met je AB zie ik totaal niet.

maar als jij denkt dat het helpt suc6 daarmee ik weet dat het niet zo is.

mvg